تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۴۷۲۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از گوشی جدید GLX با حضور وزیر ارتباطات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم تقویت شرکت‌های تولیدکننده داخلی در حوزه فناوری اطلاعات، گفت: اگر مردم از تولیدات این شرکت‌ها رضایت داشته و این شرکت‌ها هم دارای بازار باشند، قطعاً به‌طور کامل و جدی از این شرکت‌ها حمایت می‌کنیم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم تقویت شرکت‌های تولیدکننده داخلی در حوزه فناوری اطلاعات، گفت: اگر مردم از تولیدات این شرکت‌ها رضایت داشته و این شرکت‌ها هم دارای بازار باشند، قطعاً به‌طور کامل و جدی از این شرکت‌ها حمایت می‌کنیم.

رونمایی از گوشی جدید GLX با حضور وزیر ارتباطات

محمود واعظی امروز (پنج‌شنبه، 4 خردادماه) در حاشیه بازدید از کارخانه تولید گوشی تلفن همراه GLX در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در داخل کشور، کارخانجات و شرکت‌های مشابه کارخانه GLX وجود دارند که در حوزه تولید در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کنند که باید تقویت شوند. در این زمینه هم ما و هم اپراتورهای تلفن همراه باید به این‌گونه کارخانه‌ها و شرکت‌ها کمک کنیم.

وی افزود: اگر مردم از تولیدات این شرکت‌ها رضایت داشته و این شرکت‌ها هم دارای بازار باشند، قطعاً به‌طور کامل و جدی از این شرکت‌ها حمایت می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: بازدید از کارخانه GLX در برنامه سفر من به خوزستان نبود، اما یکی از دلایلی که باعث شد از این کارخانه بازدید داشته باشم این بود که ببینیم چگونه می‌توانیم به کارخانه GLX و شرکت‌های مشابه آن کمک کنیم. این‌گونه شرکت‌ها می‌توانند تولیدات داخلی را افزایش دهند و از این طریق اشتغال‌زایی کنند.

واعظی بیان کرد: کارخانه GLX می‌تواند برای هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کند. در حال حاضر در دنیا به‌طور مستمر نسل‌های جدید و کیفیت‌های بالاتری از گوشی‌های همراه به تولید می‌رسد. شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه در ایران باید کاری کنند که از نظر علمی و فنی بتوانند همگام با دنیا در این زمینه حرکت کنند.

وی در خصوص توان شرکت‌های داخلی تولیدکننده تلفن همراه در ایران، گفت: ما تنها یک گوشی تلفن همراه استفاده می‌کنیم، اما مهم مردم هستند و اگر مردم بدانند که تولیدات داخلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب وجود دارد قطعاً از این تولیدات استفاده خواهند کرد.

با حضور واعظی از گوشی جدید کارخانه تولید تلفن همراه GLX در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار