تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۴۷۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت الاسلام امینی:
مسئولان کشور را دعوت می کنیم از مسجدسلیمان درس بگیرند
مسئولان کشور را دعوت می کنیم از مسجدسلیمان درس بگیرند یک انتخاب پرشور برگزار والان هم همه باهم برادرند ودارند باهم زندگی می کنند. ما باهم برادریم وباهم تعامل وهمکاری داریم ومحورمان قانون ونگاهمان به مردم است.
حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کردبعد از این هنگامه سیاسی انتخابات وحضور ومشارکت حداکثری مردم باید معنویتمان را اوج وخداراشکر کنیم .به رییس جمهور منتخب  وهمچنین رقیب ایشان که برای کمک به رییس جمهور اعلام آمادگی کردند نیز تبریک عرض می کنم‌.

وی با اشاره به حادثه منچستر افزود: ما مثل همیشه هوشیار وآگاه هستیم وراضی نیستیم حتی برای بدخواهانمان هم مصیبتی پیش بیاید اما همه حادثه منچستر را دیدندآنها باید بدانند وقتی چاه می کنند وهزاران نفر را قتل عام می کنند همین دنیا دار مکافات آنها می شود امیدوارم وضع اروپا بدتر از این نشود اگر هم بشود این انتقام خون مظلومان سوریه ،لبنان،یمن،عراق ،بحرین و....است.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان کشور را دعوت می کنیم از مسجدسلیمان درس بگیرند یک انتخاب پرشور برگزار والان هم همه باهم برادرند ودارند باهم زندگی می کنند. ما باهم برادریم وباهم تعامل وهمکاری داریم ومحورمان قانون  ونگاهمان به مردم است.

خطیب نماز جمعه ضمن تبریک ۵خرداد سالروز فوران نفت در مسجدسلیمان گفت:  به فضل خداوند مسئولین نفت عملکرد خوبی داشته اند وخوب دارند تلاش می کنند .

وی ادامه داد: مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری نفت وگاز مسجدسلیمان در ملاقاتی که با وزیر نفت در تهران داشت گفت وزیر  قول داد خدماتشان را به این شهر مضاعف کنند و همچنین با تلاش نماینده محترم ومسئولین نفت مبلغ هنگفتی برای تکمیل بیمارستان نفت شیخ مندنی در نظر گرفته شده است که باعث خوشحالی ما گردید واز همه این عزیزان تشکر می کنیم./لاله خدری
:
:
:
آخرین اخبار