تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۴۷۲۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ارتباطات زیرساخت خوزستان عنوان کرد:
دست یابی به توسعه ۱۳ برابری شبکه انتقال در خوزستان
در بخش زیرساخت‌های استان خوزستان در زمینه شبکه انتقال بیش از 13 برابر و در بحث پهن‌باند استان خوزستان، حدود 10 برابر توسعه داشته‌ایم
مدیرکل ارتباطات زیرساخت خوزستان گفت: در بخش زیرساخت‌های استان خوزستان در زمینه شبکه انتقال بیش از 13 برابر و در بحث پهن‌باند استان خوزستان، حدود 10 برابر توسعه داشته‌ایم.

 غدیرپور در آیین افتتاح مرکز تبادل ترافیک داده شبکه ملی اطلاعات و دروازه بین الملل اینترنت که 4 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای دولت یازدهم، نیازمندی بخش ICT مشخص و در نظرگرفته شد که با زیرساخت‌های موجود نمی‌توان توسعه را فراهم کرد و بر این اساس با توجه به اهداف توسعه‌ای و طراحی‌هایی که انجام گرفت، زیرساخت‌ها به گونه‌ای مهیا شد که اکنون در زندگی مردم قابل لمس هستند.

وی افزود: ادعای داده‌های بزرگ برای تأثیرهای بزرگ بر کشور، بدون تأمین زیرساخت مناسب، مطمئن و پایدار ممکن نخواهد بود. در این زمینه شاهد توسعه خوبی در بحث زیرساخت‌ها در استان خوزستان بوده‌ایم.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت خوزستان بیان کرد: در بخش زیرساخت‌های استان خوزستان در زمینه شبکه انتقال بیش از 13 برابر و در بحث پهن‌باند استان خوزستان، حدود 10 برابر توسعه داشته‌ایم.

غدیرپور تصریح کرد: خلق ثروت با توسعه متوازن در برنامه پنجم و ششم با ایجاد امکان اتصال به شبکه‌های بین‌المللی میسر خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم شاهد آن باشیم تا با استفاده حداکثری از زیرساخت‌ها در استان خوزستان به خلق ثروت، توسعه استان و ایجاد رفاه کمک کنیم.

غدیرپور عنوان کرد: کشور طی برنامه ششم مکلف است تا توسعه بین‌الملل را در سطح 30 ترابایت داشته باشد که امیدواریم استان نیز از این طرح، سهم خوبی داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار