تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۴۷۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت نخستین آشغال روب تلسکوپی تمام مکانیزه در خوزستان / عکس
برای نخستین بار در کشور، آشغال روب تلسکوپی تمام مکانیزه ساخت داخل در آبگیر ایستگاه پمپاژ قیصریه طرح آبرسانی غدیر نصب شد
برای نخستین بار در کشور، آشغال روب تلسکوپی تمام مکانیزه ساخت داخل در آبگیر ایستگاه پمپاژ قیصریه طرح آبرسانی غدیر نصب شد.

ساخت نخستین آشغال روب تلسکوپی تمام مکانیزه در خوزستان / عکس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: این دستگاه که دارای عملگر کنترل از راه دور و خودکار بدون دخالت اپراتور است، قابلیت انتقال سیگنال های هشداری و ایمنی به اتاق کنترل ایستگاه پمپاژ و جمع آوری 300 کیلوگرم آشغال را در هر مرحله دارد.

صابر علیدادی ادامه داد: افزایش سرعت عمل در زمان بروز سیل، حذف نیروی دستی اپراتور و افزایش ایمنی عملیات تمیزکاری، ارتقای سیستم سنتی به اتوماسیون و سیستم های هشداری، بهره برداری ساده و تعمیر و نگهداری آسان و کم هزینه از جمله اهداف نصب این دستگاه به شمار می آید.

وی افزود: این دستگاه آشغال روب تلسکوپی، روی دریچه آبگیر ایستگاه پمپاژ قیصریه طرح آبرسانی غدیر به ابعاد 3 متر ارتفاع و عرض دو و نیم متر برای نخستین بار توسط گروه عملیات اجرایی غدیر مرکزی ساخته و نصب شده است.

سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، از صرفه جویی دست کم پنج میلیارد ریال در ساخت داخلی این دستگاه در مقایسه با خرید نمونه های خارجی آن خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی شده، تا تمامی ایستگاه های پمپاژ در استان خوزستان به این دستگاه تجهیز شوند.
:
:
:
آخرین اخبار