تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۴۷۳۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردمان_خوب_شهر/ كمپين مجازي بانك شهر در ماه مبارك رمضان
سه نفر اول سه دستگاه گوشی هوشمند Apple iPhone 7 هدیه خواهند گرفت/ كانال رسمى بانک شهر ShahrBankOfficial@
 شهر را #مردمان_خوب_شهر می سازند. در ماه مبارک رمضان با یکی از بستگان یا دوستان خود که او را به عنوانی یکی از #مردمان_خوب_شهر خود می دانید،عكس سلفي بگیرید، در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام به آدرس  shahrbankofficialعضو شوید و عکس را برای ما از طریق Direct در اینستاگرام به همراه یك متن ۴۰ کلمه ای درخصوص علت خوب بودن فرد موردنظر ارسال کنید.

سپس عکس شما پس از دارا بودن شرایط و رعایت کامل شئونات اسلامی در صفحه رسمی کمپین #مردمان_خوب_شهر منتشر می شود. تا پایان بیستمين روز ماه مبارک رمضان(٢٥خردادماه) فرصت دارید تا در این کمپین شرکت کنید. سپس بر اساس تعداد لایک های پست شما، سی پست که بالاترین لایک را داشته باشند در صفحه رسمی بانک شهر در اینستاگرام مجدد بازنشر می شوند و تا پايان ماه رمضان باز فرصت افزايش لايك بين آن سي پست وجود خواهد داشت. در عید فطر اهداي جوايز از طریق Live اینستاگرام بانک شهر بصورت زنده انجام خواهد شد و سه نفر اول سه دستگاه گوشی هوشمند Apple iPhone 7 هدیه خواهند گرفت.
به هركدام از٢٧نفر باقيمانده نيز يك كارت هديه ١,٠٠٠,٠٠٠ريالي اهداخواهد شد.
این تمام ماجرا نیست! زیرا از بین کلیه شرکت کننده ها در کمپین #مردمان_خوب_شهر به دو نفر از شركت كنندگان به قید قرعه دو بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس به همراه یک نفر همراه داده خواهد شد و كليه شركت كنندگان در اين كمپين شانس اين را دارند تا در قرعه كشي یک عدد کارت هدیه ی ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریالی  برنده شوند.

در پایان ماه مبارک رمضان نیز به مرور تمامی عکس های شرکت داده شده در کمپین #مردمان_خوب_شهر به صورت کتاب هایی در کلیه شعب بانک شهر منتشر خواهند شد.
كه نوبت چاپ آنها در اينستاگرام و كانال تلگرام بانك شهر متعاقبا اطلاع رساني خواهد شد.

شرایط عمومی ارسال عکس و متن:

-   عکس های ارسالی باید واضح بوده و دارای شئونات اسلامی کامل باشد.
-  شرکت کنندگان بایستی حتماً عضو صفحه اینستاگرام بانک شهر باشند.
-  شرکت کنندگان باید نام و نام خانوادگي به همراه شماره تماس خود و نسبت کسی که از او عکس گرفته اند را ارسال نمایند.
-  متن ارسالی شرکت کنندگان باید حداکثر ۴۰ کلمه (بدون احتساب حروف اضافه و ربط) باشد و موضوع آن باید در خصوص دلیل خوب بودن فرد مورد نظرباشد.
-  عکس های ارسالی می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.
-  عکس های ارسالی باید خام بوده و نباید در هیچ یک از نرم افزار های گرافیکی ویرایش شده باشد.
-  متن های ارسالی نیز باید در چهارچوب قوانین کشور و با رعایت شئونات اسلامی نوشته شود.
-  اجرای این کمپین بر اساس معرفی مخاطبان بوده و هر گونه سو استفاده و مشکلات احتمالی بر عهده شرکت کنندگان خواهد بود. بانک شهر در خصوص معرفی چهره ها و متن ها مسئولیتی ندارد.
 كانال رسمى بانک شهر
‏‎‏ShahrBankOfficial@
:
:
:
آخرین اخبار