تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین روز ماه رمضان و سفره خالی رفتگران و کارگران شهرداری آبادان
حدود 200 کارگر شاغل در بخش های خدمات و فضای سبز شهرداری آبادان در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود می نامیدند، مقابل شهرداری این شهر اجتماع صنفی برگزار کردند
حدود 200 کارگر شاغل در بخش های خدمات و فضای سبز شهرداری آبادان در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود می نامیدند، مقابل شهرداری این شهر اجتماع صنفی برگزار کردند.

حاضران در اجتماع صنفی روز شنبه خود همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان، در گفت و گو با ایرنا مدعی شدند:در بخش های آسفالت، فضای سبز، خدمات شهری و دیگر بخش ها کار می کنند و حدود پنج ماه است که حقوق و مزایای آنها پرداخت نشده و مسئولان علت تاخیر در پرداخت حقوق را کمبود بودجه اعلام کرده اند.

حاضران در این اجتماع صنفی با ادعای اینکه این وضعیت زندگی را برای آنان و خانواده هایشان سخت کرده، گفتند:با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از مسئولان شهرداری درخواست داریم به این مشکل رسیدگی کنند.

یکی از حاضران در این اجتماع گفت:سه ماه پایانی سال گذشته و دو ماه نخست سال جاری را تنها حقوق پایه گرفته ایم و هیچگونه مزایا و اضافه کاری پرداخت نشده است.

وی اضافه کرد:همسان سازی حقوق برای کارکنان شاغل در شهرداری های منطقه ای آبادان انجام نشده است و به عنوان مثال این تفاوت حقوق بین کارگران منطقه 2 و منطقه کار وجود دارد.

برخی از حاضران در این تجمع نیز با ادعای اینکه به سن بازنشستگی رسیده اند نیز گفتند:میزان چهار درصد حق بازنشستگی کارگران که سهم شهرداری است، تاکنون پرداخت نشده و اگرچه بسیاری کارگران به سن بازنشستگی رسیده اند، نتوانسته اند از مزایای بازنشستگی استفاده کنند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شهرداری آبادان
:
:
:
آخرین اخبار