تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
بهسازی گلزار شهدای شادگان در دستور کار قرار گرفت
به دنبال بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مزار شهدای این شهرستان، گلزار شهدای شادگان در دستورکار قرار گرفت
 معاون فرماندار شادگان گفت: به دنبال بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مزار شهدای این شهرستان، گلزار شهدای شادگان در دستورکار قرار گرفت.

نعمت الله آلبوغبیش از بهسازی گلزار شهدای شهرستان شادگان خبر داد و اظهارکرد: به دنبال بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از مزار شهدای شادگان، گلزار شهدای این شهرستان در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به اتفاق امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان ضمن دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان از گلزار شهدای شهرستان شادگان بازدید و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام گذاشتند.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: در این بازدید وضعیت فیزیکی گلزار شهدای شهرستان شادگان و معابر مزار مورد بررسی و بهسازی گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفت.

آلبوغبیش در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم انتقال وقایع مهم و سرنوشت ساز سوم خرداد سالروز فتح و آزاد سازی خرمشهر تاکید کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت فیزیکی گلزار شهدا و بهسازی مزار شهدای گرانقدر و معزز و دیدار با خانواده های آنان و جانبازان و آزادگان که جسم و جان و مال خود را در راه حفظ اسلام و مرز و بوم وطن اسلامی نثار کردند بر همه ما لازم و ضروری است و انتقال این ارزشهای مهم و سرنوشت ساز به نسلهای آینده ضرورتی انکار ناپذیر است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار