تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۷۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف نزدیک به 5 کیلوگرم شیشه در اهواز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار 4 کیلو و 870 گرم مواد روانگردان شیشه و دستگیری 4 سوداگر مرگ در شهرستان اهواز خبر داد
خوزنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار 4 کیلو و 870 گرم مواد روانگردان شیشه و دستگیری 4 سوداگر مرگ در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله امیری در بیان جزئیات این خبر گفت:درتحقیقات انجام شده درخصوص توزیع مواد روانگردان شیشه در سطح شهرستان اهواز موضوع بصورت ویژه در دستور کار تیم عملیات شهری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و انجام اقدامات تخصصی، اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در یک اقدام غافلگیرانه هر 4 نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ امیری در ادامه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ماموران پلیس مقدار 4 کیلو و 870 گرم مواد روانگردان شیشه و یک قبضه اسلحه کمری بهمراه 7 فشنگ مربوطه را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.
:
:
:
آخرین اخبار