تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۴۷۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت سوم خرداد؛
بسیج جامعه پزشکی خوزستان به "طویجات" خرمشهر رفت
در معاینات انجام‌شده در این دوره، تخصص‌های داخلی، مغز و اعصاب و اعصاب و روان بیشترین بار مراجعه مردم خرمشهر به این اکیپ پزشکی را دارا بود
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به اعزام اکیپ پزشکی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به این شهرستان گفت:‌ در معاینات انجام‌شده در این دوره، تخصص‌های داخلی، مغز و اعصاب و اعصاب و روان بیشترین بار مراجعه مردم خرمشهر به این اکیپ پزشکی را دارا بود.

سرهنگ عبدالنبی عبیداوی اظهار کرد:‌ در قالب طرح گروه‌های جهادی، بسیج جامعه پزشکی خوزستان روز پنج‌شنبه (4 خرداد ماه) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، پنجاه و چهارمین اکیپ پزشکی تخصصی و فوق‌تخصصی خود را به مناطق محروم خرمشهر اعزام کرد.

وی ادامه داد: قبل از اعزام این اکیپ، پنج هزار نفر از مردم مناطق محروم خرمشهر در مدت یک هفته توسط پزشکان عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ویزیت شدند و در نهایت 600 نفر از آن‌ها برای دریافت خدمات و مشاوره‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در تمام رشته‌های پزشکی، کارت ارجاع به این اکیپ را گرفتند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان عنوان کرد:‌ در روز پنج‌شنبه هفته گذشته علاوه بر افراد دارای کارت ارجاع، عده زیادی از مردم نیز به اکیپ پزشکی اعزام‌شده که در منطقه محروم و حاشیه‌ای "طویجات" خرمشهر مستقر شده بود، مراجعه کردند و علاوه بر دریافت مشاوره‌های تخصصی و فوق تخصصی در رشته‌های پزشکی برنامه‌ریزی‌شده، به‌صورت خارج از برنامه در رشته‌های بینایی‌سنجی و دندان‌پزشکی نیز خدمات دریافت کردند.

عبیداوی افزود: داروخانه تخصصی نیز همراه این اکیپ به خرمشهر اعزام شده بود و به‌صورت رایگان داروها و همچنین تمام مشاوره‌های تخصصی و فوق تخصصی را به مردم ارایه کرد. در مجموع در روز چهارم خرداد به 650 نفر از مردم مناطق محروم خرمشهر مشاوره‌های تخصصی و فوق تخصصی در کلیه رشته‌های پزشکی ارایه شد.

وی بیان کرد: روز پنج‌شنبه بیشترین مراجعه مردم به این اکیپ در رشته‌های داخلی و قلب، مغز و اعصاب و اعصاب و روان بود. منطقه طویجات منطقه‌ای بسیار محروم در خرمشهر است و مردم آن به معنای واقعی کلمه زیر خط فقر قرار دارند و باید خدمات پزشکی بیشتری به این مردم ارایه شود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: همچنین روز پنج‌شنبه به مناسبت سالروز مقاومت دزفول یک اکیپ پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به یکی از مناطق محروم دزفول به نام شهر حمزه اعزام و به 400 نفر از مردم مناطق محروم دزفول در کلیه رشته‌های پزشکی مشاوره‌ و خدمات ارایه شد.

عبیداوی گفت: اعزام گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی خوزستان بر اساس برنامه تعیین‌شده در سال 96 به مناطق و شهرستان‌های محروم خوزستان ادامه خواهد داشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار