تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۴۷۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان :
بیش از ۵۱ هزار مبلغ دینی به خوزستان اعزام می‌شوند
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه ۵۱ هزار و ۲۵۰ مبلغ دینی در سطح خوزستان اعزام می‌شوند گفت: جزءخوانی هماهنگ با صدا و سیمای خوزستان هر روز از هر یک از شهرستان‌ها به صورت پخش مستقیم نمایش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی‌نیا با تبریک حلول ماه ضیافت الهی درباره برنامه‌های سازمان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی در طول ماه رمضان در سطح خوزستان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم قرآن یکی از برنامه‌های سازمان است، افزود: جلسات جزءخوانی قرآن که عمدتا در مساجد برگزار می‌شود. جزءخوانی هماهنگ با صدا و سیمای خوزستان هر روز از هر یک از شهرستان‌ها به صورت پخش مستقیم نمایش داده می‌شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: جلسات تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌های سازمان در ماه رمضان است که در این راستا از اساتید تفسیر استان دعوت شده است. برنامه مناجات‌خوانی، ادعیه شام و سحر در مساجد و هیئت‌ها برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که با صدا و سیمای استان هماهنگ شده مناجات‌خوانی سحرهای ماه مبارک رمضان است که این برنامه با عنوان "سحرخیزان" از مداحان مطرح استان خوزستان دعوت می‌شود.

رستمی‌نیا با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در مناسبت‌ها نیز برنامه‌هایی را تدارک دیده است، ادامه داد: جشن‌های میلاد امام حسن(ع)، برنامه‌های شب‌های قدر، برنامه عبادی سیاسی روز قدس و نهایتا نماز عید فطر که با شکوه برگزار شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم سازمان اعزام مبلغ در سطح خوزستان است، توضیح داد: ملبغان جهت نشر معارف دینی به ویژه در این ماه است که در این راستا 51 هزار و 250 نفر روز را در ایام ماه مبارک رمضان اعزام می‌شوند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار