تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۱۴۷۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
6700 سبد غذایی در طرح ملی همای رحمت توزیع می‌شود
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان 6700 سبد غذایی میان اقشار محروم و آسیب پذیر توزیع و 250 سفره مهربانی نیز گسترده می شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان 6700 سبد غذایی میان اقشار محروم و آسیب پذیر توزیع و 250 سفره مهربانی نیز گسترده می شود.

دکتر علی خدادادی با اشاره به اهداف اجرای برنامه ملی همای رحمت اظهار کرد: این برنامه در راستای اهداف و مأموریت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر و کاهش محرومیت‌های اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر و درقالب توزیع بسته‌های غذایی و کمک‌های غیر نقدی میان این اقشار اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه با حمایت و مشارکت خیران و نیکوکاران اجرا می‌شود، افزود: 250 سفره‌ مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان با هدف اطعام و اکرام نیازمندان گسترده و 6700 سبد غذایی نیز میان اقشار محروم و آسیب‌پذیر استان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به توزیع سبدهای غذایی در میان نیازمندان بیان کرد: در مرحله نخست افراد نیازمند شناسایی می‌شوند و سپس سبدهای غذایی تهیه‌شده از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

خدادادی عنوان کرد: بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌های بی‌سرپرست، مادران باردار نیازمند، ایتام و خانواده‌های کم‌برخوردار حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان و محرومان جمعیت هدفی هستند که در طرح ملی همای رحمت به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار