تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه‌های سیمای خوزستان در ماه رمضان
معاون سیمای صداوسیمای مرکز خوزستان به تشریح برنامه‌های سیمای خوزستان در ماه مبارک رمضان پرداخت
معاون سیمای صداوسیمای مرکز خوزستان به تشریح برنامه‌های سیمای خوزستان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

مهران نصرت‌پناه به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سیمای خوزستان پرداخت و گفت: جمع‌خوانی قرآن کریم به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن پناه از روز شنبه ۶ خردادماه به صورت زنده از سیمای خوزستان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه از ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه با شرح مختصری از تفسیر جزء قرآن کریم با حضور کارشناسان قرآنی یا ائمه جمعه شهرهای استان آغاز می‌شود و ساعت ۱۸ تا ۱۹ یک جزء از قرآن کریم تلاوت خواهد شد. جمع‌خوانی ماه مبارک رمضان ۲۷ شهر استان را شامل می‌شود.

نصرت‌پناه گفت: پخش برنامه نمایشی به زبان عربی به صورت زنده با اصلاح نقاط ضعف سال گذشته به تهیه‌کنندگی قاسم مطوری پس از اذان مغرب با هدف ایجاد فضای نشاط میان مؤمنان و روزه‌داران از دیگر برنامه‌های سیمای خوزستان در ماه مبارک رمضان است. همچنین برنامه روشنی‌های شهر در ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی علی زارعی رضایی با توجه به شعار سال و دستور مقام معظم رهبری به معرفی خیران کارآفرین می‌پردازد.

معاون سیما صداوسیمای مرکز خوزستان عنوان کرد: سحرخیزان ویژه‌برنامه سحر ماه مبارک رمضان سیمای خوزستان است که حدود یک تا یک ساعت و ۲۰ دقیقه پیش از اذان صبح به تهیه‌کنندگی مجتبی همت‌پور به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد. گفتارهای مذهبی به شرح دعای ماه مبارک رمضان می‌پردازد که در ۳۰ دقیقه و به زبان عربی ضبط شده است.

وی بیان کرد: همچنین پوشش مراسم شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سیمای خوزستان است. با توجه به تجربه دریافت زنده تصاویر از طریق اینترنت از سراسر استان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا احتمال دارد که در مراسم مختلف ذکر شده در بالا به‌طور مثال روز قدس تصاویر را با کیفیت مطلوب دریافت و پخش کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار