تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلایه گندمکاران شوش از تاخیر 20 روزه در پرداخت پول گندم
رئیس انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش با اشاره به وضعیت مطالبات گندمکاران، از تاخیر 20 روزه در پرداخت پول خرید تضمینی گندم گلایه کرد
رئیس انجمن صنفی کشاورزان شهرستان شوش با اشاره به وضعیت مطالبات گندمکاران، از تاخیر 20 روزه در پرداخت پول خرید تضمینی گندم گلایه کرد.

عبدالرحیم رحیمی‌نیا اظهار کرد: در حال حاضر 99 درصد از محصول گندم شهرستان خریداری و مطالبات کشاورزانی که تا ۱۸ اردیبهشت ماه محصول خود را تحویل داده‌اند پرداخت شده، اما متأسفانه مبلغی به حساب کسانی که از این تاریخ تاکنون ( 20روز) اقدام به تحویل محصول خود کرده‌اند، واریز نشده است.

وی افزود: تولید گندم امسال در مقایسه با سال گذشته از رشد مناسبی برخوردار است و شهرستان شوش با تولید حدود 300 هزار تن گندم بذری و خوراکی بالاترین تولید را در سطح شهرستان‌های استان و کشور داشته است.

رحیمی نیا تصریح کرد: بیش از 230 هزار تن گندم خوراکی مازاد بر مصرف و نزدیک به 25 هزار تن گندم بذری به مراکز خرید تحویل شده است و از این رو انتظار می‌رفت که دولت تمهیدات لازم برای تأمین به موقع مطالبات را به‌کار گیرد و با پرداخت به‌موقع مشوق خوبی برای کشاورزان باشد.

وی عنوان کرد: پرداخت دیرهنگام مطالبات گندمکاران ناامیدی و نارضایتی کشاورزان از حمایت دولت را در پی داشته و خواهد داشت و ضمن آنکه می‌تواند در تولید سال آینده گندم نیز تاثیرگذار باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار