تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۴۷۴۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمعی از تشکل‌های دانشجویی کشور:
شورای نگهبان قاطعانه با تخلفات انتخاباتی برخورد و متخلفان را معرفی کند/ نظر نهایی شورای نگهبان برای مردم مومن و ولایتمدار فصل‌الخطاب است
جمعی از تشکل‌های دانشجویی کشور با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر نوشتند: از شورای نگهبان خواهشمندیم با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد کرده و ابعاد قضیه را روشن کند.

 جمعی از تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر در نامه‌ای به اعضای شورای نگهبان نوشتند: از شورای نگهبان خواهشمندیم با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد نماید و به سؤالات ایجاد شده در ذهن مردم پاسخ داده و ابعاد قضیه را روشن کند. همچنین با معرفی عوامل دخیل در این تخلفات، به شایعات و شبهات در این خصوص پایان داده و حقیقت را برای جامعه روشن کند.

در ابتدای این نامه آمده است: هم اکنون که نزدیک به چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در همه ابعاد آن و زمینه ساز اعتماد تام مردم این مرز و بوم به نظام اسلامی و شورای محترم نگهبان بوده است. متأسفانه اخبار واصله از برخی نقاط کشور حکایت از تخلفات گسترده در حین انجام انتخابات دارد؛ تخلفاتی که از عدم همراهی و همکاری مسئولین ذیربط در برگزاری انتخابات در برخی حوزه‌ها آغاز شده و به کمبود یا نبود تعرفه و باز شدن دیر هنگام برخی از شعب اخذ رأی منتهی می‌شود.

در ادامه آمده است: آراء آحاد مردم به تعبیر صریح مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حقّ الناس است و حفاظت و صیانت از آراء مردم، از حقوق روشن و غیر قابل انکار مردم شمرده می شود. انتشار اخباری از تخلفات گسترده به همراه اسناد و فیلم‌های آن در جامعه، برای مردم سؤالات زیادی ایجاد کرده است و مسلما تمامی مردم با هر نظر و دیدگاه سیاسی، خواهان برخورد قاطعانه با متخلفین در انتخابات هستند.

لذا از شورای محترم نگهبان خواهشمندیم با قاطعیت نسبت به تخلفات صورت گرفته برخورد نماید و به سؤالات ایجاد شده در ذهن مردم پاسخ داده و ابعاد قضیه را روشن کند. همچنین با معرفی عوامل دخیل در این تخلفات، به شایعات و شبهات در این خصوص پایان داده و حقیقت را برای جامعه روشن کند.

در خاتمه تاکید شده است: مسلما نظر نهایی آن شورا، برای مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی فصل الخطاب خواهد بود و ما دانشجویان انقلابی نیز با تمام توان از آن حمایت خواهیم کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار