تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۴۷۴۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیک کنندگان آرای مردم آبادان در دام پلیس فتا
فرماندار ویژه آبادان گفت:برخی که اقدام به تشویش اذهان عمومی از طریق تشکیک در آرای مردم آبادان می کردند در دام پلیس فتا قرار گرفتند
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:برخی که اقدام به تشویش اذهان عمومی از طریق تشکیک در آرای مردم آبادان می کردند در دام پلیس فتا قرار گرفتند.

عزیزالله شهبازی یکشنبه افزود:برخی که از طریق تشکیک در آرای مردم اقدام به تشویش اذهان عمومی می کردند و به دنبال آن بودند که زحمات اعضای شعب را در کار اخذ آرا، قرائت و شمارش آرای مردم در فضای مجازی زیر سوال ببرند در تور پلیس امینت افتادند.

وی اظهارداشت:تاکنون یک متهم که اهل آبادان نبوده و با راه اندازی کانال های خبری با عنوان ' آبادان عزیزم'، ' آبادان من خریدنی نیست' ،' آبادان شهر مظلوم من' در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی می کرد، از سوی نیروهای انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

شهبازی گفت:اشراف امنیتی و اطلاعاتی خوبی در فضای مجازی از سوی پلیس فتا شهرستان آبادان وجود دارد و با اخلالگران امنیت شهرستان به صورت قانونی برخورد می شود.

وی با بیان ارسال 74 اعتراض و شکایت معترضان به نتیجه انتخابات در آبادان، گفت:در برخی از این شکایت ها اتهاماتی زده شد.

فرماندار ویژه آبادان به اتمام رسیدگی شکایات و تایید صحت انتخابات در آبادان از سوی هیات نظارت شهرستان اشاره کرد و بیان داشت:گزارش نهایی شمارش آرا به ترتیب شعبه ها در اختیار کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قرار می گیرد.

وی به درخواست برخی معترضان به نتیجه انتخابات در آبادان و بازشماری آرا اشاره کرد و بیان داشت:بازشماری آرا منوط به اعلام نظر هیات نظارت استان است و فرمانداری آبادان آمادگی کامل اجرای آن را دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده مردم برگزار شد.

طی روزهای اخیر، برخی کاندیداهای شورای شهر آبادان به نتایج آرا اعتراض کرده و بازشماری آرا را خواستار شده بودند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار