تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۷۴۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی در دوازدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز ثبت نام از شرکت‌های تعاونی علاقه‌مند به حضور در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آغاز ثبت نام از شرکت‌های تعاونی علاقه‌مند به حضور در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد.

سیدنور محمدپور با اعلام این خبر اظهار کرد: تعاونگران می‌توانند از ششم تا 31 خردادماه سال جاری همزمان با تعاونگران سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.taavonibartar.ir برای شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر ثبت‌نام کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج، توسعه و اعتلای تعاونی‌ها دانست و افزود: ‌یکی از سیاست‌های وزارتخانه شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی و توانمندی‌های بالقوه بخش تعاونی است که امید داریم با برپایی جشنواره گام مؤثری برای اصلاح آگاهی و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاونی برداشته شود.

محمدپور تصریح کرد: تعاونی برتر به تعاونی‌ای گفته می‌شود که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی خاص هر گرایش، در رشته فعالیت خود نسبت به دیگر تعاونی‌های هم‌رشته و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی از وضعیت نسبتا مطلوب و قابل قبول جامعه و بالاتری نسبت به سایرین برخوردار باشد.

وی عنوان کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله در هفته تعاون از 13 تا 19 شهریورماه برگزار می‌شود و از مدیران تعاونی‌های برتر در مراسمی ویژه تقدیر می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار