تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۴۷۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهسازی سالن اختصاصی بسکتبال‌ اهواز با کمک حامد حدادی
رییس هیات بسکتبال خوزستان از بهسازی سالن بسکتبال‌ ۲۲ بهمن اهواز با همکاری حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران خبر داد
رییس هیات بسکتبال خوزستان از بهسازی سالن بسکتبال‌ ۲۲ بهمن اهواز با همکاری حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران خبر داد.

شهرام پرنیاک اظهار کرد: سالن ۲۲ بهمن در مجموعه ورزشی تختی اهواز است و با توجه به قدمت آن (تاسیس ۱۳۴۶) و عدم رسیدگی در ادوار گذشته، روز به روز از شرایط استاندارد فاصله گرفته، به حدی که در سال ۹۴ همزمان با شروع به کار دوره جدید هیات بسکتبال استان، شرایط مناسب برای برگزاری مسابقات استانی در رده‌های سنی پایه را هم دارا نبود.

وی بیان کرد: طی بررسی‌هایی که داشتیم، نشان داد که این سالن در تمام امور زیرساختی از قبیل انشعابات آب، برق، کفپوش، سقف، دیوارهای سالن، فضاهای جانبی شامل رختکن، اتاق سرپرستی، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه ویژه، راهروهای ورودی و خروجی سالن، سیستم تهویه و ... نیاز به بهسازی و به‌روز رسانی دارد.

رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: با توجه به ضرورت امر و علی‌رغم مشکلات و تنگناهای مالی به جا مانده از دوره قبل، با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سال‌های 94 و 95 اقدام به بهسازی مرحله اول این سالن با اعتباری در حدود 63 میلیون تومان در بخش‌های مختلف کردیم.

وی افزود: اکنون نیز باتوجه به وضعیت فعلی سالن و لزوم بهبود و به‌روز رسانی آن به استاندارهای کشوری، حامد حدادی، اسطوره بسکتبال خوزستان و کشور، مرحله دوم بهسازی این سالن را که شامل رنگ‌آمیزی داخل سالن، تعمیر و مرمت کفپوش سالن، جایگاه ویژه، تعویض حلقه‌ها و .... است، با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان در دستور کار خود قرار داده است و پیش‌بینی می‌شود این بهسازی و تعمیر، تا پایان خردادماه به صورت کامل انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار