تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۷۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان بازبینی بخش میدانی بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر
دبیرخانه بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر نتایج بازبینی آثار بخش میدانی این جشنواره را اعلام کرد
دبیرخانه بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر نتایج بازبینی آثار بخش میدانی این جشنواره را اعلام کرد.

به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیات انتخاب بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر در خوزستان پس از بررسی مجموعه آثار متقاضی حضور در بخش میدانی، پنج نمایش را به طور قطعی و چهار نمایش را به صورت مشروط برای حضور در این جشنواره معرفی کرد.

نمایش های راه یافته به بخش میدانی جشنواره امسال شامل 'عروس' به کارگردانی مسعود براهیمی از اصفهان، 'من باید برم' به کارگردانی سحر محسنی کیاسری از ساری، 'سیاحی' به کارگردانی محمود عیسی پور از کرج، 'جنگ زیر پوست من و مادرم' به کارگردانی بهنام کاوه گویی از آبادان و 'در این روزها' به کارگردانی پیام عزیزی از شازند است.

هیات انتخاب بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر همچنین نمایش های 'خاطراتی که فراموش نمی شود' به کارگردانی پژمان مهراب پور از مینوشهر، 'اشک سرخط مشق' به کارگردانی عبدالحسین جلیل نسب از خرمشهر، 'نورالدین' به کارگردانی ابوالفضل اجاق پور محمودی از تبریز و 'نجواهای پشت دیوار' به کارگردانی مرجان قاسمی از دهلران را به عنوان آثار مشروط برای حضور در این رویداد هنری معرفی کرد.

بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر از 10 تا 14 تیر امسال به دبیری همایون قنواتی و در شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار