تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۷۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور چهار شرکت لهستانی در خوزستان برای پیگیری تفاهم نامه همکاری اقتصادی
مدیران چهار شرکت لهستانی به منظور بررسی و تحقیق در حوزه های کاری خود و سرمایه گذاری و همکاری بیشتر در درچارچوب تفاهم نامه همکاری بین خوزستان و لوبلسکی لهستان به این استان سفر کردند
مدیران چهار شرکت لهستانی به منظور بررسی و تحقیق در حوزه های کاری خود و سرمایه گذاری و همکاری بیشتر در درچارچوب تفاهم نامه همکاری بین خوزستان و لوبلسکی لهستان به این استان سفر کردند.

 در پی سفر استاندار خوزستان در بهمن ماه سال 1395 به کشور لهستان 9 تفاهم نامه در زمینه های پتروشیمی، کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی، برق، مناطق آزاد، حمل و نقل و بازیافت پسماندها امضا شد که متعاقب این سفر استاندار خوزستان به لهستان امروز دوشنبه چهار شرکت ازوتی ( فعال در حوزه کودشیمیایی)، شرکت لئوناردو (بالگرد)، شرکت بلک رد وایت ( ام دی اف و تزئینات درون منزل) و شرکت سیگما ( بازیافت زباله) به خوزستان سفر کردند.

این چهار شرکت به همراه نماینده استاندار لوبلسکی کشور لهستان به استان خوزستان سفر کردند که تا روز چهارشنبه در استان خواهند ماند.

بر اساس این گزارش پیرو سفر استاندار خوزستان به کشور لهستان در بهمن ماه و انعقاد تفاهم نامه همکاری این چهار شرکت به منظور بررسی و مطالعه موقعیت موجود در استان در حوزه کاری خود وارد استان شدند.

شرکت ازوتی از مرکز تحقیقات شرکت پتروشیمی ماهشهر وپتروشیمی رازی بازدید کرد.
شرکت بلک رد وایت نیز در منطقه آزاد اروند در حال مذاکره با بخش خصوصی بری تبادل اطلاعات هستند.

شرکت لئوناردو نیز در زمینه خرید چند فروند بالگرد با منطقه آزاد اروند در حال مذاکره هستند.

همچنین شرکت سیگما در شهرهای آبادان و ماهشهر و شهرهای اطراف آن با مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان در زمینه بازیافت زباله و انتقال تکنولوژی پسماند و تولید برق از زباله در حال مذاکره هستند و فردا به دزفول ، و شوش و اندیمشک سفر می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار