تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۷۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شادگان خبر داد:
افتتاح سیزدهمین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در شادگان
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شادگان از افتتاح سیزدهمین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای با نام چرخ طلایی با حضور معاون فرماندار، سایر مسئولان و عامه مردم در این شهرستان خبر داد
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شادگان از افتتاح سیزدهمین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای با نام چرخ طلایی با حضور معاون فرماندار، سایر مسئولان و عامه مردم در این شهرستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای خوزستان، عبدالکریم آلبو شهبازی اظهار کرد: با راه‌اندازی آموزشگاه‌های آزاد علاوه بر حمایت از سرمایه گذاران مهارتی وتوسعه آموزش فنی وحرفه‌ای زمینه تربیت نیروی ماهر موردنیاز بازارکار فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره‌های آموزشی که در این آموزشگاه ارائه می‌شود شامل نازک دوز، مانتو دوز، شلوار دوز، راسته دوز و الگو ساز به صورت حجمی و  با ایجاد 4 فرصت شغلی فعالیت خواهد کرد.

 همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، آموزشگاه آزاد چرخ طلایی با مجوز مرکز فنی وحرفه‌ای شادگان افتتاح شد.

 در آیین افتتاح این مرکز معاون فرماندار شادگان اظهار کرد: اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بسیار مهم است زیرا با کسب مهارت می‌توان جایگاه مطلوبی در جامعه بدست آورد.

آلبوغبیش بیان کرد: یکی از مهمترین مسائل جامعه در حال حاضر بیکاری است که راه برون رفت از این مسئله ایجاد فرصت‌های شغلی با استفاده از آموزش‌های مهارتی است.
:
:
:
آخرین اخبار