تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۱۴۷۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ قهرمانان آسیا؛
الهلال عربستان - استقلال خوزستان/ امید ندارهای باغیرت برای شگفتی‌سازی مقابل رئیس‌ها
استقلال خوزستان برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شگفتی سازی مقابل الهلال امیدوار است
استقلال خوزستان برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شگفتی سازی مقابل الهلال امیدوار است.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی از ساعت 00:00 چهارشنبه 10 خرداد به مصاف تیم الهلال عربستان می رود که با توجه به شکست 2 بر یک در بازی رفت که حکم دیدار خانگی برای نماینده کشورمان را داشت، کار سختی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

دیدار برگشت نمایندگان آبی پوش ایران و عربستان با قضاوت جومپئی ایدا ژاپنی در ورزشگاه "ثانی بن جاسم" دوحه قطر برگزار می شود.

این بازی در حقیقت نبرد بلاتکلیف ترین تیم این روزهای فوتبال ایران با ثرومند ترین تیم سعودی است و با توجه به قدرت و تجربه شاگردان رامون دیاز در لیگ قهرمانان آسیا، "ندارهای با غیرت" برای عبور از سد چنین حریفی نیاز به معجزه دارند. البته آبی های خوزستان با قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم و راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نخستین فصل حضور خود در این رقابت ها نشان داده اند که در خلق معجزه متبحر هستند و شاید در ثبت شگفتی موفق به هت تریک شوند.

اکبر پورموسوی در بازی با الهلال برای آخرین بار روی نیمکت استقلال خوزستان می نشیند  و قصد دارد با ثبت یکی از ارزشمندترین نتایج تاریخ این باشگاه، از اعتبار فوتبال ایران مقابل نماینده قدرتمند عربستان دفاع کند. البته سرمربی فصل آینده فولاد خوزستان به توانایی شاگردانش ایمان دارد و خوب می داند آن ها برای شکست دادن الهلال تمام تلاش خود را به کار می گیرند. هرچند این کار تا حد بسیار زیادی محال به نظر برسد.

از طرفی رئیس ها برای صعود مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف استقلال خوزستان می روند و به همین دلیل مسئولان باشگاه الهلال تماشای بازی برگشت تیمشان برابر نماینده کشورمان را رایگان اعلام کرده اند.

اوسامه هوساوی به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند در بازی فردا برای تیم رامون دیاز به میدان برود اما بدون شک حضور ستارگان تیم ملی عربستان و بازیکنان نامداری چون لئوناردو بوناتینی، نیکولاس میلسی، کارلوس ادواردو و عمر خریبین در ترکیب این تیم ثابت می کند الهلال به یک بازیکن متکی نیست که با غیبت هوساوی از لحاظ بازیکن دچار مشکل شود.

از طرفی آبی های خوزستان هم برای پیروزی در این بازی به عملکرد خوب وحید شیخ ویسی در درون دروازه، محمد طیبی در مرکز خط دفاعی و ساق پای عناصر تهاجمی خود مانند آرش افشین، حسن بیت سعید، آلویس نانگ و مهدی مومنی چشم امید بسته است.

به هر حال به نمایش نماینده باشخصیت فوتبال کشورمان مقابل آبی پوشان ریاض امیدوار هستیم اما باید اذعان کرد که با توجه به بحران مالی استقلال خوزستان این تیم تا اینجای لیگ قهرمانان هم در حد یک شگفتی ساز عمل کرده است.

ترکیب احتمالی الهلال:

عبدالله المعیوف، محمد البریک، احمد شراهیلی، عبدالله حفیظ، عبدالله الزوری، عبدالملک الخیبری، سلمان الفرج، نیکولاس میلسی، نواف العابد، کارلوس ادواردو و عمر خربین.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، فرشاد سالاروند، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، مهدی مومنی، آلویس نانگ و سلمان بحرانی.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار