تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۴۷۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع وعده‌های سحر و افطار در خوابگاه‌های دانشگاه چمران
مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از توزیع وعده‌های سحری و افطاری در خوابگاه‌های این دانشگاه در طول ماه مبارک رمضان خبر داد
مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از توزیع وعده‌های سحری و افطاری در خوابگاه‌های این دانشگاه در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

دکتر بابک محمدیان اظهار کرد: امسال اولین سالی است که بخش عمده ماه مبارک رمضان در تقویم آموزشی قرار گرفته است؛ با توجه به این مسأله تصمیم گرفته‌ایم در خوابگاه‌های دانشجویی وعده‌های سحری و افطاری توزیع ‌شود.

وی افزود: بر این اساس برای رفاه حال دانشجویان در تمام روزهای هفته در خوابگاه‌های دانشگاه مانند خوابگاه دخترانه حضرت معصومه(س)، خوابگاه پسرانه علم‌الهدی و خوابگاه‌های سطح شهر دانشگاه مانند خوابگاه شهید مرعشی افطاری و سحری توزیع خواهد شد.

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه توزیع وعده غذایی در خوابگاه‌ها از شنبه هفتم خردادماه آغاز شده است، افزود: منوی غذا حداقل دارای 2 منوی مختلف خواهد بود و غذاهایی مانند سبزی‌پلو با ماهی، ماکارونی، زرشک پلو با مرغ و ... در این برنامه قرار دارند.

محمدیان گفت: تلاش کرده‌ایم که کیفیت غذاها به گونه‌ای باشد که رضایت دانشجویان را فراهم کند تا کمترین استرس یا مشکلی در این ماه نداشته باشند. خوابگاه‌های دانشجویی حداکثر تا هفته اول تیرماه به دانشجویان سرویس‌دهی می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار