تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۴۷۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران خدماتی شهرداری خرمشهر روبه روی منطقه آزاد اروند تجمع صنفی برپا کردند
حدود 50 کارگر خدماتی شاغل در بخش های مختلف شهرداری خرمشهر روز سه شنبه با تجمع صنفی روبه روی سازمان منطقه آزاد اروند، پرداخت سه ماه حقوق معوق خود را خواستار شدند
حدود 50 کارگر خدماتی شاغل در بخش های مختلف شهرداری خرمشهر روز سه شنبه با تجمع صنفی روبه روی سازمان منطقه آزاد اروند، پرداخت سه ماه حقوق معوق خود را خواستار شدند.

این کارگران اظهار کردند: سه ماه است که حقوق نگرفته و عیدی ما نیز توسط پیمانکار پرداخت نشده است.

کارگران معترض گفتند:در هوای گرم و شرجی خرمشهر از صبح تا دیر وقت، مشغول نظافت و کار هستیم به امید آنکه حداقل برای خانواده روزی حلال ببریم، ولی همین حقوق کم نیز به موقع پرداخت نمی شود.

این کارگران افزودند: یک روز پس از انتخابات از سوی شهرداری اخراج شدیم در صورتی که نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی قول داده بود که هیچ کارگری اخراج نشود.

مدیرعامل شرکت آرمین زرین پیمانکار خدمات شهری شهرداری خرمشهر اظهارکرد:این شرکت 220 نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری خرمشهر را زیرپوشش خود دارد.

مسعود حاتمی افزود:این شرکت قرارداد 40 میلیارد ریالی با شهرداری خرمشهر منعقد کرد که پس از پایان کار نیمی از مبلغ قرارداد به این شرکت پرداخت شد.

وی اظهارکرد: با وجود مشکلات مالی، این شرکت به هر کارگر 10 میلیون ریال عیدی پرداخت کرد و تنها 2 ماه از حقوق آنها باقی مانده است.

حاتمی افزود:شهرداری خرمشهر که زیرنظر سازمان منطقه آزاد اروند است منتظر پرداخت بودجه از سوی این سازمان است تا حقوق معوقه کارگران معترض پرداخت شود.

وی با تکذیب اخراج کارگران خدمات شهری شهرداری خرمشهر گفت: قرارداد شرکت آرمین زرین با شهرداری خرمشهر به پایان رسیده که در صورت ادامه همکاری این شرکت با شهرداری خرمشهر، 220 کارگر مجدد به کار باز می گردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار