تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۴۷۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های کانون پرورش فکری خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)
به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط این کانون در خوزستان برگزار می شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری توسط این کانون در خوزستان برگزار می شود.

غلامرضا شنبدی اظهارکرد: 59 مرکز ثابت و سیار کانون خوزستان به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و نیز سالگرد قیام خونین 15خرداد سال 42 با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان خوزستان را با آرمان‌ها، زندگی و شخصیت امام خمینی (ره) و وقایع قیام خونین 15 خرداد 1342 آشنا خواهند کرد.

وی افزود:در برنامه گرامی داشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیش از 20 عنوان کتاب‌های منتشر شده کانون همچون 'گل‌های باغ خاطره'، 'در طلوع آزادی'، 'امام آمد'، 'آن جمعه'، 'نماز سبز'، 'نیمکت‌های پاییزی'، 'شکست طبس' و ... توسط مربیان به بچه‌ها معرفی می‌شود.

شنبدی، قصه‌گویی و معرفی شخصیت را یکی دیگر از برنامه‌های مراکز کانون عنوان کرد و گفت: مربیان کانون به‌وسیله‌ی این 2 فعالیت زندگی امام خمینی (ره) و قیام15 خرداد را برای بچه‌ها بازگو خواهند کرد.

وی یکی دیگر از برنامه‌های کانون به مناسبت این ایام را برگزاری نمایشگاه عکس سلامی بر آفتاب عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه مجموعه عکس‌هایی از ولادت تا رحلت امام خمینی (ره) است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برپا خواهد شد.

شنبدی برگزاری ایستگاه‌های ادبی با موضوع نامه‌ای به امام، شعارنویسی، کارت سازی و ماکت‌سازی را دیگر برنامه‌های کانون در این ایام عنوان کرد و اظهارکرد:مربیان کانون همچنین به مناسبت سالروز زعامت رهبرمعظم انقلاب، برنامه‌های معرفی شخصیت رهبر معظم انقلاب را در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان معرفی خواهند کرد.

وی یادآور شد: برنامه‌های تدارک دیده شده کانون روز شنبه 13 خرداد در مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندرامام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، کارون، هویزه، شادگان، رفیع و هفتکل اجرا خواهند شد.
:
:
:
آخرین اخبار