تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند در دوراهی
گران ترین بازیکن تاریخ صنعت نفت به آبادان می آید/ شیمبا یا زهیوی، کدام یک بمب کمالوند خواهند بود؟
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برای تقویت قوای هجومی تیمش به دنبال جذب یک بازیکن گران قیمت است
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان برای تقویت قوای هجومی تیمش به دنبال جذب یک بازیکن گران قیمت است.

مدت‌هاست صحبت بر سر جذب لوسیانو پریرا در آبادان گوش به گوش در حال نقل شدن است و هر چه زمان به جلوتر می‌رود، انفجار بمب خبری طلایی پوشان نیز محتمل‌تر می‌شود.

بر همین اساس، فراز کمالوند، رحیم مهدی زهیوی را که در تیم صنعت نفت چهره شد و به استقلال خوزستان پیوست، مدنظر خود برای جذب قرار داده و بررسی‌های باشگاه صنعت نفت برای جذب این بازیکن در حال صورت گرفتن است.

این دو بازیکن بدون شک از قیمت بالایی برای پیوستن به نفت برخوردارند و این خرید با هر بازیکنی که خاتمه یابد برای آبادانی بسیار گران تمام خواهد شد، بدون شک، پیوستن هر کدام از دو بازیکن مذکور به نفت آبادان، عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه را به خود اختصاص خواهد داد.

کمالوند در ابتدا با عقد قرارداد با بازیکنانی نظیر بغلانی، عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی و مهرداد جماعتی نشان داد و که بر اصول دفاعی توجه بسیاری دارد، حال با تفکرات گران خود در خط آتش، عنوان می‌کند که از نفت یک تیم هجومی و گلزن خواهد ساخت.

سرمربی جدید نفتی‌ها تاکنون برای تقویت قوای هجومی خود،  فرید کریمی، کرار جاسم، امید جهانبخش را به خدمت گرفته‌ و در انتظار خرید بزرگ خود برای این پست نشسته‌ است.

باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده، فصل نقل و انتقالات برای برزیلی‌های ایران که با هیاهوی بالا و امیدواری بسیار نزد هواداران خود فصل ا آغاز کرده‌اند، به شکل رقم خواهد خورد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار