تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غوغای بلاتکلیفی در استقلال خوزستان/ ستاره‌ها رفتنی شدند
قرارداد 11 بازیکن تیم استقلال خوزستان به پایان رسید و این بازیکنان می‌توانند مقصد بعدی خود را انتخاب کنند
قرارداد 11 بازیکن تیم استقلال خوزستان به پایان رسید و این بازیکنان می‌توانند مقصد بعدی خود را انتخاب کنند.

پس از دیدار دو تیم استقلال خوزستان و الهلال عربستان، فصل کابوس وار آبی‌های شهر اهواز سرانجام با تمام مشکلات و دغدغه‌ها و حواشی که گریبان‌گیر این تیم بود به پایان رسید.

در این بین در غوغای بی‌پولی، بلاتکلیفی باعث شده تا 13 بازیکن این تیم با پایان مدت قرارداد خود در فصل ورزشی 95-96 باشگاه استقلال را بدون نیاز به رضایت‌نامه ترک کنند.

محمد طیبی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، باقر هاشمی، آلویس نانگ، علی دغاغله، فرشاد سالاروند، موسی جنادله و مهدی مؤمنی بازیکنانی هستند که از امروز می‌توانند تیم بعدی خود را انتخاب کنند که از این تعداد به نظر می‌رسد عمده این بازیکنان در باشگاهی که تکلیف مشخصی ندارد ماندگار نخواهند بود.

در این بین، مهدی مؤمنی پس از سرمربی آبی‌ها دومین نفری از این مجموعه بود که مقصد آینده خود را پیدا کرد و به پیکان تهران پیوست.

همچنین حسن بیت سعید مورد توجه چند باشگاه از جمله فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان قرار گرفته, باید منتظر ماند و دید که بیت سعید در خوزستان خواهند ماند و یا این جلگه را ترک خواهد کرد.

اهالی فوتبال خوزستان در انتظار تعیین تکلیف این تیم خوب خوزستانی هستند و امیدوارند دومین استقلال شهر اهواز نیز سرنوشت آبی کهنه‌کار این کلانشهر را در پیش نگیرد و اهواز خالی از باشگاه آبی در سطح اول فوتبال کشور نشود.

به یاد داشته باشیم از کسب عنوان قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر تنها یک سال گذشته و مسئولانی که دم از عرق به خوزستان و عشق به مردمش می‌زنند، اگر قصد کار و یا کمکی در این زمینه دارند، از هم‌اکنون میدان در اختیار آنان خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار