تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۸۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان رسمی کار آماده‌سازی ورزشگاه افتتاحیه و فینال جام جهانی ۲۰۱۸
شهردار مسکو از امضای پایان کار ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان میزبان بازی‌های افتتاحیه، نیمه نهایی و فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد
شهردار مسکو از امضای پایان کار ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان میزبان بازی‌های افتتاحیه، نیمه نهایی و فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

پیش‌ از این اعلام شده بود که کارهای مربوط به ساخت‌وساز ورزشگاه لوژنیکی مسکو تا اندازه‌ای زیادی پایان یافته است. همچنین ظرفیت سکوهای آن به 81 هزار نفر رسیده و زاویه شیب این بخش با اصلاح معماری جهت دید بهتر به زمین چمن بهبود پیدا کرده است.

سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو در این مورد به شبکه تلویزیونی مسکو 24 گفت: ورزشگاه لوژنیکی آماده است. تبریک می‌گویم. مجوز استفاده از بخش ساختمانی آن صادر شده است.

مجموعه المپیکی لوژنیکی مسکو در سال 1956 میلادی در مساحت 150 هکتار افتتاح شد. ورزشگاه لوژنیکی  پس از بازسازی به 221 هزار مترمربع رسید که بخشی از آن در پایان دهه 1980 و اوایل دهه 90 میلادی ساخته شد. نوسازی فعلی این ورزشگاه از سال 2014 میلادی جهت بهره‌برداری در جام جهانی 2018 روسیه آغاز شد.

اولین جام جهانی فوتبال در روسیه سال آینده میلادی با شرکت 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر برگزار خواهد شد. در این میان ورزشگاه لوژنیکی مسکو با نوسازی و تجهیز‌شدن به مدرن‌ترین امکانات، چهره‌ای رؤیایی از خود در جام جهانی 2018 به نمایش خواهد گذاشت، ورزشگاهی که از سوی روس‌ها به فوق‌مدرن و قلب تپنده جام جهانی لقب گرفته است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار