تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۷۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت کانون افتتاح شد
نمایشگاه عکس «سلامی بر آفتاب» در اهواز
به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نمایشگاه عکس «سلامی بر آفتاب» در اهواز افتتاح شد
به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نمایشگاه عکس «سلامی بر آفتاب» در اهواز افتتاح شد.

مجموعه عکس‌های نمایشگاهی از ولادت تا رحلت حضرت امام خمینی (ره) با عنوان «سلامی بر آفتاب» با حضور مدیرکل، معاونان و جمعی از کارشناسان و مربیان کانون در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که در کانون شماره یک اهواز واقع در پیچ استادیوم جنب پارک حجاب برپاست 50 قطعه عکس نمایشگاهی از زمان تولد تا رحلت امام خمینی (ره) به نمایش در آمده است.

مربیان کانون با روایت قصه‌های مختلف بر اساس هر کدام از عکس‌ها و معرفی کتاب‌های گل‌های باغ خاطره، در طلوع آزادی، امام آمد، آن جمعه، نماز سبز، نیمکت‌های پاییزی، شکست طبس و ... در ایام برپایی این نمایشگاه کودکان و نوجوانان را با جلوه‌های زندگی و اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران آشنا خواهند کرد.

در بخش جنبی این نمایشگاه نیز آثار ادبی اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز نیز با موضوع امام خمینی(ره) به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 18 خردادماه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر از نمایشگاه عکس« سلامی بر آفتاب» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز دیدن کنند.

غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: امام خمینی (ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ را با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت، استکبارستیزی و شجاعت به پیروزی رساند و از این رو می‌بایست اندیشه‌ها و شخصیت عظیم ایشان به کودکان و نوجوانان معرفی شود.
:
:
:
آخرین اخبار