تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۴۷۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه خبر داد:
خانه ورزش روستاها در شهرستان ایذه راه‌اندازی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به آغاز فعالیت کانون‌های ورزشی شهرستان برای اوقات فراغت گفت: خانه ورزش روستاها در شهرستان ایذه برای استفاده جوانان از محوطه مدارس در تابستان و اوقات فراغت راه‌اندازی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه با اشاره به آغاز فعالیت کانون‌های ورزشی شهرستان برای اوقات فراغت گفت: خانه ورزش روستاها در شهرستان ایذه برای استفاده جوانان از محوطه مدارس در تابستان و اوقات فراغت راه‌اندازی شد.

هوشنگ حاتمی امروز با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت در فصل تابستان دومین جلسه سازماندهی امور جوانان شهرستان با این موضوع در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به نیازهای این شهرستان در زمینه‌های مختلف افزود: شهرستان ایذه فاقد امکانات مختلف شهری از جمله خدمات رفاهی، تفریحی، فضای سبز و... است و از این رو تنها با روی آوردن به امر ورزش و فعالیت به این امور است که می‌توان اوقات فراغت جوانان را پر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه تصریح کرد: به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه‌های تابستانه در شهرستان لازم است تمام اداراتی که در حوزه جوانان فعالیت دارند جهت برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت این قشر اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

حاتمی با بیان اینکه در جلسه سازماندهی امور جوانان مصوباتی داشته‌ایم بیان کرد: در بحث ورزشی، اداره ورزش و جوانان نسبت به راه‌اندازی 27 کانون برای آقایان و 16 کانون برای بانوان اقدام کرده است.

وی با اشاره به خانه ورزش روستاها در شهرستان بیان کرد: این طرح با همکاری بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و آموزش و پرورش شهرستان به منظور استفاده جوانان مناطق روستایی از محوطه مدارس روستاها برای پر کردن اوقات فراغت صورت گرفت.

حاتمی اضافه کرد: اداراتی مانند کتابخانه‌های عمومی شهرستان، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کمیته امداد، بهزیستی، ناحیه مقاومت بسیج، جمعیت هلال‌احمر، امور بانوان فرمانداری، فنی و حرفه‌ای، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی نسبت به اجرای طرح‌های تابستانه اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا  دارد از مسعود اورکی به عنوان مسؤول امور جوانان اداره ورزش و جوان شهرستان ایذه که فعالیت‌های چشمگیر و موثری در این حوزه داشته است تقدیر و تشکر داشته باشم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار