تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۴۷۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرملاچعب: حداقل ٤ سال ديگر در پرسپولیس می مانم
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد قصد جدایی از این تیم را ندارد.
رضا كرملاچعب كه سابقه بازي در تيم هاي ملي نونهالان ، نوجوانان و جوانان و همچنين تيم هاي جوانان فولاد خوزستان و نفت مسجد سليمان را در كارنامه دارد سال گذشته به تيم پرسپوليس پيوست تا به قول خودش اين ريسك بزرگ را براي موفقيت هاي آتي بپذيرد.
 
كاپيتان سابق تيم ملي جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : تصميم خودم بود با وجود ريسك به پرسپوليس بيايم. ريسك به اين دليل كه مي دانستم با وجود علي عليپور ، وحيد اميري و البته مهدي طارمي شايد آنچنان نتوانم بازي كنم. البته خوشحالم توانستم ٩٤ دقيقه بازي در تركيب تيم را تجربه كنم كه البته از اين لحاظ خدا را شكر مي كنم. هميشه سعي كردم به صلاحديد مربي احترام گذاشته و فقط به صورت حرفه اي تمرين كنم.
 
رضا كرملاچعب همبازي اميد نورافكن در تيم ملي جوانان بود و در مورد سوال ما در مورد اينكه چه شد كه اميد نورافكن بيشتر ديده شد و پيشرفت قابل توجهي داشت گفت: طبيعي بود ، در اوايل فصل استقلال شرايط زياد خوبي نداشت و ما براي قهرمان شدن تلاش مي كرديم . استقلال آن روزها تركيب هاي مختلف را امتحان مي كرد و به نوعي جوانان تيم فرصت بازي پيدا مي كردند و شايد اين دليلي بر اين بيشتر ديده شدن و پيشرفت اميد باشد ولي رقابت در پست من و با وجود بازيكناني كه گفتم واقعا سخت بود .
کرملاچعب افزود: خوشحالم كه به مرحله يك چهارم جام باشگاه هاي آسيا رسيديم و صد البته بسيار خوشحالم كه يك قهرماني با تيم محبوبم در كارنامه دارم. همچنان سخت تمرين مي كنم تا بتوانم خودم را آنطور كه بايد و شايد ثابت كنم.
 
بازیکن جوان پرسپولیس درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: نتيجه اصلا مهم نيست. من فقط طرفدار منچستريونايتد هستم .
 

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار