تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۷۸۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان برای جذب دخسوس 50 درصد قرارداد را به صورت نقدی به حسابش واریز کرده بود
رمزگشایی از انتقال استثنایی بمب جذاب استقلال !
در لیگ فصل قبل، یک انتقال جالب توجه صورت گرفت که خیلی از اهالی فوتبال به دنبال رمزگشایی از آن بودند.

دخسوس

استقلال خوزستان در فصل پانزدهم موفق شد تنها با دریافت ۱۴ گل خورده به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. در آن فصل ستاره واقعی این تیم جدا از بازیکنان قدرتمند و جوانی چون حسن بیت سعید، رحیم مهدی‎زهیوی، محمد طیبی، دانیال ماهینی و… فقط فرناندو دخسوس بود. دروازه بان برزیلی و ۳۲ ساله ای که عملکرد بی نظیری در طول فصل داشت و به خاطر آن که گل های کمتری دریافت کرد، استقلال خوزستان را با وجود امتیاز برابر با پرسپولیس، به قهرمانی رساند.

فصل که تمام شد، این بازیکن ۵۰۰ میلیون تومانی با قراردادی ۶۰۰ میلیون تومانی راهی گسترش فولاد تبریز شد. این خبر، تعجب اهالی فوتبال را در پی داشت و همه می خواستند بدانند چطور امکان دارد گسترشی ها با چنین بازیکن خوبی، تنها ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر از استقلال خوزستان قرارداد ببندند آن هم در حالی که حداقل ۷ باشگاه لیگ برتری دیگر از جمله سپاهان، به دنبال جذب دخسوس بودند.
در این باره، یکی از نزدیکان به باشگاه گسترش فولاد از معمای حضور دخسوس با قیمت ۶۰۰ میلوین تومان در گسترش فولاد پرده برداشت و گفت: «ما برای جذب این بازیکن نه تخلفی کردیم و نه قرارداد متمم نوشتیم؛ تنها یک کار ساده انجام دادیم و ۵۰ درصد قرارداد این بازیکن یعنی ۳۰۰ میلیون تومان را به صورت نقدی به حسابش واریز کردیم. به همین سادگی دخسوس با ما قرارداد امضا کرد و گسترشی شد. در طول فصل هم برای مان بهترین عملکرد ممکن را داشت تا بعد از پرسپولیس، بهترین خط دفاع لیگ شویم.»/فوتبال دات کام

:
:
:
آخرین اخبار