تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۷۸۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیخ‌ویسی: دوست نداشتیم مقابل الهلال بازی کنیم
از پیشنهاد فولاد و استقلال بی‌خبرم/ طلبم را می‌بخشم و از استقلال خوزستان می‌روم
شیخ‌ویسی که یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد، ظاهرا تمایلی به ماندن در این تیم ندارد اما می‌گوید هنوز هم پیشنهادی جدی ندارد. دروازه‌بان استقلال خوزستان درباره شرایطش، شایعه حضور در استقلال و... توضیح می‌دهد.
هنوز آخرین بازی استقلال خوزستان مقابل الهلال عربستان تمام نشده بود که خبر رسید وحید شیخ‌ویسی از استقلال تهران پیشنهاد دارد و قرار است جایگزین مهدی رحمتی شود. با اشتباهاتی که رحمتی در بازی با العین امارات داشت و البته درخشش شیخ‌ویسی در بازی‌های استقلال خوزستان، خیلی‌ها این خبر را باور کردند اما خود وحید شیخ‌ویسی از آن بی‌اطلاع است.

شیخ‌ویسی که یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد، ظاهرا تمایلی به ماندن در این تیم ندارد اما می‌گوید هنوز هم پیشنهادی جدی ندارد. دروازه‌بان استقلال خوزستان درباره شرایطش، شایعه حضور در استقلال و... توضیح می‌دهد.

هنوز بازی برگشت مقابل الهلال عربستان را انجام نداده بودید که خبر رسید در فهرست استقلال تهران برای فصل بعد قرار دارید...
  واقعا نمی‌دانم چه بگویم. تا الان که خبری نیست.
مگر یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد ندارید؟
 بله اما همانطور که قبلا گفته بودم یکسری مشکلات برایم در این تیم به وجود آمد که دیگر نمی‌خواهم در این تیم بمانم. این مساله به صلاحم است و به خاطر همین هم با باشگاه صحبت کردم که رضایتنامه‌ام را صادر کنند.
فکر می‌کنی باشگاه استقلال خوزستان در این شرایط که اکثر بازیکنانش دارند می‌روند با جدایی‌ات موافقت کند؟
 من به خاطر مشکلی که برایم به وجود آمده بود با مسوولان باشگاه صحبت کردم و آنها هم شرایط من را درک می‌کنند. به هر حال من حتی برای جدایی از استقلال خوزستان گفتم که حاضرم بقیه مبلغ قراردادم را دریافت نکنم.
اینکه گفته می‌شود در فهرست سیروس پورموسوی برای حضور در فولاد خوزستان قرار دارید، درست است؟
 اگر آقاسید (پورموسوی) این کار را کرده نظر لطفش بوده اما تا الان با خود من صحبتی نشده. به هر حال شرایط فولاد فرق دارد و به نظر می‌آید از استقلال خوزستان بهتر است.
در کل الان پیشنهادی داری؟
 من یکی، دو پیشنهاد خوب دارم اما منتظر می‌مانم تا ببینم چه پیشنهادات دیگری به من می‌رسد.
با وجود اینکه کل تیم شرایط متفاوتی داشت و ظاهرا همه به فکر تیم فصل بعدشان بودند اما مقابل الهلال عربستان خیلی خوب کار کردید و حتی می‌توانستید برنده باشید اما در نهایت باز هم باختید و حذف شدید...
 بچه‌ها حق دارند به فکر تیم فصل بعدشان باشند چون ما این فصل شرایط سختی را در استقلال خوزستان گذراندیم. در مورد بازی هم نمی‌خواهم بگویم خیلی بدشانس بودیم. بازی متعادلی بود. ‌ای کاش حداقل جوری رقم می‌خورد که با باخت همراه نمی‌شد و می‌توانستیم مساوی بگیریم چون بازی خیلی متعادلی نسبت به بازی رفت داشتیم ولی متاسفانه باختیم. مساله‌ای که وجود دارد این است که نه تنها چیزی از ارزش‌های استقلال خوزستان و بازیکنان‌مان کم نشد بلکه به غیرت و جوانمردی بازیکنان‌مان هم اضافه شد، هرچند که ما دوست داشتیم بازی‌ها زودتر تمام شود و برگردیم. همانطور که همه می‌دانند ما را به اجبار بردند. خودمان علاقه نداشتیم در این بازی آخر شرکت کنیم اما یکسری فشارها از سازمان لیگ و مسوولان خوزستان به تیم وارد شد که باعث شد به بازی برویم.
به هر حال حیف شد از این مرحله بالا نرفتید چون در بازی برگشت خیلی خوب کار کردید و می‌توانستید برنده باشید و شانس‌تان را برای صعود بالا ببرید.
 بله اما من می‌گویم خدا را شکر همه بازیکنان سالم از زمین بیرون آمدند. از این اردوی سخت سالم عبور کردیم و فصل را به نحوی آبرومندانه تمام کردیم.
پس انگار خیلی خوشحال هستید که بازی‌ها تمام شده؟
 واقعا خوشحالیم. خدا را شکر. به هر حال وقتی تیمی را به اجبار می‌برند خیلی سخت می‌گذرد. ما در این 10، 15 روز شرایط سختی داشتیم اما خدا را شکر که در نهایت همه به سلامت برگشتیم.
ظاهرا قبل از بازی به بازیکنان پاداش داده شد؟
 پاداش که نبود. آقای روشنایی لطف کردند و به تیم مبلغی دادند.
هنوز هم که با استقلال خوزستان تسویه حساب نکردید...
 وا... روزی که ما رفتیم بازی کنیم به ما گفتند وقتی برگردید بخشی از مطالبات‌تان در حساب است اما الان که برگشتیم حتی هزار تومان هم به حساب‌مان نریخته‌اند. باز هم می‌گویم خدا را شکر که همه به سلامت برگشتیم. ما در این چند روز که در عمان و قطر بودیم واقعا برای برگشتن روزشماری و حتی ساعت شماری می‌کردیم که خدا را شکر این فصل هم تمام شد و می‌توانیم حالا ذهنی آسوده داشته باشیم، هر چند که هنوز مطالبات‌مان را نگرفته‌ایم و نمی‌دانیم باید برای آن چه کنیم. در کل برای کل بازیکنان یک چک دادند که تاریخ آن برای 30 تیر است. یعنی زمانی که لیگ هفدهم شروع می‌شود. با این شرایط نمی‌دانیم چه کنیم. من که به باشگاه گفتم رضایتنامه‌ام را بدهند، از طلبم می‌گذرم. حالا باید ببینیم شرایط چطور می‌شود. امیدوارم زودتر برگه تسویه حساب‌مان را بدهند.
ایران ورزشی
:
:
:
آخرین اخبار