تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۷۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
3 گزینه سرمربیگری برای استقلال خوزستان
به جز فیروز کریمی که اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم استقلال خوزستان به حساب می‌آید از مجید باقری‌نیا و عبدا... ویسی هم به‌عنوان دیگر گزینه‌های سرمربیگری این تیم یاد می‌شود.
با رفتن سیروس پورموسوی از استقلال خوزستان، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد سرمربی این تیم به گوش می‌رسید. در ابتدا گفته می‌شد فیروز کریمی با مسوولان باشگاه استقلال خوزستان به توافق نهایی رسیده و قرار است به زودی قرارداد رسمی امضا کند اما تا الان خبری نشد. البته در مورد کریمی این خبر هم شنیده می‌شد که او حتی کارهایش را در این تیم شروع کرده اما ظاهرا شرایط به گونه‌ای پیش رفته که حالا مسوولان استقلال خوزستان به دنبال بررسی برنامه‌ گزینه‌های دیگر هستند.

 شاید شرایط سخت و مشکلاتی که استقلال خوزستان دارد باعث شده تا الان هیچ قراردادی امضا نشود اما با این وجود هنوز هم از 3 گزینه برای هدایت استقلال خوزستان نام برده می‌شود. به جز فیروز کریمی که اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم استقلال خوزستان به حساب می‌آید از مجید باقری‌نیا و عبدا... ویسی هم به‌عنوان دیگر گزینه‌های سرمربیگری این تیم یاد می‌شود.
ویسی خودش سرمربیگری در استقلال خوزستان را پیشنهاد داده چون می‌داند شانس زیادی برای سرمربیگری در هفدهمین دوره لیگ برتر ندارد اما ظاهرا مسوولان باشگاه خیلی خواهان بازگشت او نیستند. به همین دلیل شانس کریمی و باقری‌نیا بیشتر است.
باقری‌نیا قبلا سرمربی استقلال خوزستان بود که شناخت خوبی از این تیم دارد. او ظاهرا به خاطر شرایط سخت استقلال خوزستان محتمل‌ترین گزینه برای سرمربیگری استقلال خوزستان است. البته باید دید در نهایت شرایط به چه صورت پیش می‌رود و آیا او سرمربی این تیم خواهد شد یا شانس به فیروز کریمی یا ویسی  رو می‌کند.

ایران ورزشی

:
:
:
آخرین اخبار