تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۴۷۸۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طیبی: از الاهلی قطر پیشنهاد رسمی دارم
محمد طیبی مدافع استقلال خوزستان یکی از بازیکنانی است که معمولا در تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گرفت.
محمد طیبی مدافع استقلال خوزستان یکی از بازیکنانی است که معمولا در تیم هفته لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گرفت. همین مساله هم ظاهرا باعث شد مسوولان تیم الاهلی قطر به دنبال جذبش باشند. طیبی در صورتی که با این تیم به توافق برسد احتمالا جایگزین پژمان منتظری خواهد شد. جایگزین مدافع ملی‌پوشی که قرار است به استقلال برگردد و در این تیم کارش را دنبال کند.
کاپیتان استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود با الاهلی قطر به توافق رسیده، می‌گوید: «پیشنهاد رسمی از طرف این باشگاه به دستم رسیده اما هنوز توافقی نکردیم. چند پیشنهاد خوب داخلی هم دارم که همراه با مدیر برنامه‌هایم این پیشنهاد را بررسی می‌کنیم تا هر کدام بهتر بود تصمیم نهایی را بگیریم.» طیبی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال هم تمایل به جذب به او دارد، ادامه می‌دهد: «چند پیشنهاد داخلی دارم اما اگر اسم نبرم بهتر است.»
محمد طیبی در رابطه با شکست استقلال خوزستان مقابل الهلال عربستان می‌گوید: «لیگ قهرمانان شرایط خاص خودش را دارد و همه مسابقات سخت و دشوار است. ما هم در شرایطی به مصاف الهلال رفتیم که تمرین نداشتیم. قبل از بازی با فشار و تهدید محرومیت روبه‌رو شدیم و در این وضعیت با سختی زیاد با الهلال عربستان دیدار می‌کنیم. ما را تهدید به محرومیت کردند اما هیچ حکمی برای باشگاه در نظر نمی‌گیرند. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و تمام تلاش خود را کردند و نباید اجازه دهند حق‌شان از بین برود. وقتی حکم قاطع می‌دهند و می‌گویند بازیکنان را محروم می‌کنیم چرا در مورد باشگاه که به تعهدات خود عمل نمی‌کند هیچ حکمی نمی‌دهند. باید همه مسائل را در نظر بگیرند.» طیبی در مورد اینکه آیا با این وضیعت استقلال خوزستان کسی تمایل به ماندن دارد، ادامه می‌دهد: «فکر نمی‌کنم مسوولان قصد تیمداری داشته باشند چراکه اگر تمایل به این کار داشتند تا الان با بازیکنان مذاکره کرده بودند.»
کاپیتان استقلال خوزستان که 50 درصد مبلغ قراردادش را از باشگاه طلبکار است، درباره مساله منحل شدن این باشگاه می‌گوید: «نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. وضعیت خوب نیست و هر روز یک صحبت جدید می‌کنند. مجموعه خوبی داشتیم و از بازیکنان و کادرفنی قوی و خوبی بهره می‌بردیم. مسوولان باشگاه نخواستند که این شرایط ادامه پیدا کند.»
ایران ورزشی
:
:
:
آخرین اخبار