تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۷۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی استقلال خوزستان پس از یک فصل اسیری
جلسه سرنوشت‌ساز برای نجات آبی‌های جنوب
مسئولان استان خوزستان با مالک باشگاه استقلال خوزستان جلسه‌ای برگزار خواهند کرد تا تکلیف این تیم برای فصل پیش‌رو مشخص شود.
  استقلال خوزستان پس از یک فصل سخت به لحاظ مالی، وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست و حتی سرمربی این تیم با حضور در فولاد خوزستان وضعیت آبی‌ها را بغرنج‌تر کرد. با این حال مسئولان استان خوزستان به دنبال نجات این تیم هستند تا آبی‌های اهواز پس از یک سال سخت بتوانند در فصل پیش‌رو با شرایط مناسبی راهی مسابقات شوند.

بر همین اساس غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و یکی از نماینده‌های گروه ملی به زودی جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد تا استقلال خوزستان را از بلاتکلیفی خارج کنند. این جلسه قرار بود ابتدای هفته جاری برگزار شود که با توجه به تعطیلات به زمان دیگری موکول شد، اما سرنوشت استقلال خوزستان در این جلسه مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه گروه ملی نمی‌تواند حمایتی از استقلال خوزستان داشته باشد و در فصلی هم که گذشت تمام کمک‌های مالی از سوی استانداری پرداخت شد، این تیم در صورت ادامه داشتن مالکیت گروه ملی، برای فصل آینده هم چنین شرایطی خواهد داشت. مسئولان استان خوزستان هم برای اینکه مشکلی برای آبی‌ها به وجود نیاید قصد دارند تکلیف مالکیت استقلال خوزستان را مشخص کنند. از سویی مشتری برای خرید تیم نیست و جلسه مورد اشاره نیز برای پیدا کردن راه حلی مناسب در این زمینه است.

استاندار خوزستان می‌خواهد هر طور شده استقلال خوزستان برای فصل آینده شرایط مناسبی داشته باشد و مایل است در همین استان اسپانسری به تیم کمک کند یا یک مشتری امتیاز را از گروه ملی خریداری کند. در صورتی که چنین اتفاقی رقم بخورد، استقلال خوزستان از وضعیت فعلی نجات پیدا می‌کند و در غیر این‌صورت ممکن است استانداری دست به کار شود. همان‌طور که در فصل گذشته کمک‌های صورت گرفته به استقلال خوزستان از سوی استانداری بود، احتمالاً در فصل پیش‌رو استانداری تیم را در اختیار می‌گیرد. البته به این صورت که تا پیدا شدن مشتری برای خرید امتیاز تیم، استانداری با جذب اسپانسر هزینه‌های استقلال خوزستان را پرداخت کند تا این تیم در فصل پیش‌رو بتواند با شرایط خوبی در لیگ حاضر شود و سهمیه لیگ برتری استان خوزستان از بین نرود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار