تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۷۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی محض در استقلال خوزستان/ "هیچ کس در باشگاه نیست"!
باشگاه استقلال خوزستان بعد از اتمام کارش در لیگ قهرمانان آسیا و قطع همکاری با پورموسوی وضعیت نامشخصی برای فصل جدید دارد.
دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی و استقلال خوزستان‎

بهمن روشنایی، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از جدایی سیروس پورموسوی برای فصل جدید لیگ برتر، اظهار کرد: هنوز خودمان هم در باشگاه بلاتکیف هستیم. کسی در باشگاه نیست که بخواهد برای فصل جدید برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

او درباره جدایی بازیکنان از تیم گفت: هفت-هشت بازیکن می‌توانند از تیم جدا شوند چرا که بازیکن آزاد هستند و قراردادی با باشگاه ندارند اما تاکنون رفتن هیچ بازیکنی قطعی نشده است. تنها بیت سعید در اینستاگرام خداحافظی خود را اعلام کرده اما او هم قراردادی با تیمی نبسته است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه با جدایی پورموسوی موافق بود یا نه؟ عنوان کرد: پورموسوی با ما قرارداد نداشت اما صحبتی هم برای تمدید قراردادش نشد. متاسفانه کسی در باشگاه نبود که بخواهد مذاکره‌ای انجام دهد. او مربی آزاد بود و خودش تصمیم گرفت به فولاد خوزستان برود.

روشنایی هم‌چنین به تداوم مشکلات مالی استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی ما کنار کشیدن اسپانسرهاست. متاسفانه هنوز هیچ کمکی از استان به ما نکرده‌اند و گروه ملی که زیر مجموعه بانک ملی بوده و مالک اصلی باشگاه محسوب می‌شود،‌ اقدامی برای حل مشکلات مالی نکرده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار