تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۴۷۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان:
برخی ها نمی خواهند آبادان شهر پرآوازه گذشته در فوتبال باشد
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه برخی ها نمی خواهند تا آبادان به شهر پر آوازه در فوتبال ایران برگردد.
  فراز کمالوند در صفحه اینستاگرامش خطاب به هواداران و مردم آبادان نوشته است: قریب ۲۰ روز از حضور من در برزیل ایران می گذرد، بعد از اتمام لیگ و بلافاصله حضور در کلاس مربیگری حرفه ای در حالیکه به شدت نیازمند چند روز استراحت بودم برای عقب نماندن از کورس یارگیری، به رغم برنامه ریزی قبلی، سفر خانوادگی خود را لغو کردم و به طور ۲۴ ساعته مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر بودم.

وی نوشته است: در این راه من تمام تجربه ۲۰ ساله خود را به کار بستم تا ابتدا شرایط حرفه ای را در باشگاه ایجاد کنم از مرمت و تعمیر زمین تمرین و بازی توسط مهندسان حرفه ای که پیش از این نیز سابقه همکاری با آنها را داشتم تا خرید آخرین تکنولوژی وسایل کمک آموزشی همانند دستگاه جی پی اس و فراهم کردن شرایط اردوی داخلی و خارجی برای بالا بردن سطح کیفیت فنی تیم.
کمالوند عنوان کرده است:  در بحث یارگیری و در رقابت با باشگاههای بزرگ که بودجه ما حتی یک سوم آنها نیست؛ بسیار وقت گذاشتم و از تمام پتانسیل خود استفاده کردم فقط من باب اطلاع و به شهادت خود بازیکن و مدیر برنامه های رسمی آنها مذاکره با امید جهانبخش پدیده لیگ پارسال ساعت ۴.۵ صبح و زمان تمامی کارهای انجام شده که قسمت بسیار کوچکی از آنها را شرح داده شد همه و همه به عشق شما هواداران عزیز و دوست داشتنی صنعت نفت آبادان انجام می پذیرد و من با تمام وجود افتخار می کنم که خادم شما باشم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه نوشته های خود تصریح کرده است: اما آن چیزی که آزارم می دهد و باعث شد در پست قبلی به آن اشاره کنم؛ کارشکنی افراد «محدودی» است که دوست ندارند تیم نفت از شرایط گذشته فاصله گرفته و به معنای واقعی «حرفه ای » شود. آنهایی که همیشه بر طبل نفاق کوبیده و دم از یاس و نا امیدی می زدند و دوست نداشته و یا بهتر بگویم با رفتار خود اجازه نمی دادند بازیکنان مطرح و بزرگ به تیم صنعت نفت ملحق شوند حالا که مات و مبهوت یاری گیری و حضور این بازیکنان در تیم شده اند در جبهه دیگری مشغول تخریب هستند از تماس با بازیکنان جدید و دلسرد کردن آنها از حضور در آبادان گرفته تا ایجاد موانع برای عیسی زاده[مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان] که الحق و الانصاف همه جوره برای تامین خواسته های من قدم برداشته تا نتواند منابع مالی مورد نیاز را تامین کند.
کمالوند تصریح کرده است: به هر صورت این آخرین تذکر من بود و چنانچه این رفتار ادامه پیدا کند اطمینان داشته باشید تک تک آنها را که تعداد بسیار اندکی هستند به شما معرفی خواهم کرد تا هواداران بدانند که چه کسانی نگذاشته اند آبادان شهر پرآوازه گذشته باشد. در این راه با همه سختی ها و محدودیت ها فقط به پشتوانه یک چیزی خواهم ایستاد «حمایت شما».

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار