تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۷۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمد طیبی:
برایم سخت است به الاهلی بروم/از 5 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم
کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: از تیم الاهلی قطرپیشنهاد دارم وآنها منتظر جواب من هستند اما برایم سخت است که برای تیمی بیرون کشور بازی کنم.


محمد طیبی اظهار کرد: از5 تیم لیگ برتری از جمله تیم های خوزستانی پیشنهاد دارم و در حال بررسی برای پیوستن به یک تیم خوب هستم.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان با بیان این که دوست دارم در خوزستان بازی کنم افزود: مردم خوزستان همیشه به من لطف داشتند و من را مورد حمایت خود قرار داده اند لذا بازی کردن در استان خودم همیشه جذاب است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل به حضور در تیم فولاد خوزستان دارد افزود: اولویتم حضور در تیم های خوزستانی است زیرا بازی کردن در وطنم را دوست دارم قطعا فولاد خوزستان با کسب دو عنوان قهرمانی تیم بسیار بزرگی است و بازی کردن در این تیم بسیار ارزشمند است امیدوارم شرایط طوری مهیا شود که در یک تیم خوزستانی بازی کنم.
طیبی ادامه داد: حضور آقای پورموسوی در راس فولاد خوزستان قطعا موجب شکوفایی دوباره فولاد خواهد شد چرا که توانایی های پورموسوی در تیم استقلال خوزستان به همگان ثابت کرد که حرف های بسیاری برای گفتن در فوتبال ایران دارد. با توجه به این که قرارداد 8 بازیکن استقلال خوزستان به پایان رسیده فکر می کنم 6 سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری خود را از بین بازیکنان استقلال خوزستان انتخاب کند.
وی عنوان کرد: جدایی ام از تیم استقلال خوزستان قطعی است و در حال بررسی پیشنهادات هستم تا بهترین گزینه را انتخاب کنم. حضورم در تیم سپاهان منتفی شد همچنین بعید می دانم که به الاهلی قطر بپیوندم زیرا بازی کردن در بیرون از کشور برایم سخت است.با حضور در یک تیم ایرانی تمام تلاش خود را انجام می دهم تا مجددا مورد نظر آقای کی روش واقع شده و به جام جهانی اعزام شوم.
برترین مدافع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص تیم استقلال خوزستان گفت: هر روز مسولان تیم استقلال خوزستان صحبت می کنند که با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهیم اما هنوز چیزی مشخص نیست و هیچ مذاکره ای با من و سایر بازیکنان نشده است. بازیکنان استقلال خوزستان بدون هیچ انگیزه ای در لیگ و جام قهرمانان آسیا بازی کردند در حالی که اگر به این تیم رسیدگی می کردند ازجمله مدعی های لیگ بودند.
وی با بیان این که اکثر بازیکنان تیم تنها 10 تا 40 درصد مبلغ قراردادشان را گرفتند و کسی نیست که بیش از 50 درصد از میزان قراردادش را دریافت کرده باشد افزود: با این وجود برابر الهلال آن هم بدون تمرین قبلی، بهترین نمایش را داشتیم و با حداقل اختلاف نتیجه را واگذار کردیم.
طیبی خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان فصل گذشته تیم بدون حاشیه ای بود و بازیکنان این تیم با کمترین توقع در زمین بازی می کردند اگرچه نباید تلاش های پورموسوی و دیگر اعضای کادر فنی تیم را نادیده گرفت. امیدوارم که مسولان، تیم استقلال خوزستان را حفظ کنند چرا که این تیم از دلخوشی های مردم استان است.
وی در پایان خطاب به مسولان سازمان لیگ گفت: انتظار داشتیم همانگونه که سازمان لیگ قبل از بازی با الهلال اعلام می کند بازیکنان استقلال خوزستان از حضور در لیگ محروم می شوند، به دنبال حق و حقوق از دست رفته بازیکنان باشد. اکثر بازیکنان تیم در فصل قبل مبلغ ناچیزی از قراردادشان را اخذ کردند اما سازمان لیگ به این موضوع نمی پردازد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
اگر برای تیم باشگاهی خارجی بازی کنی نه حرف حدیثی و جنجالی هست وته اینکه دغدغه ی اینو دارید که بهتون پول نمیدن به اندازه ی تمام تیم باشگاهی در ایران به یک بازیکن در باشگاه خارجی پول میدن البته با امکانات فراوان از هر لاحاض. این دیوانگی هست که پیشنهادهای خارجی را رد میکنید حداقل وقتی بر میگردید یک سرمایه ای وارد کشور میکنید
:
:
:
آخرین اخبار