تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۴۷۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبرهای خوش مدیرکل ورزش برای پیشکسوتان خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان استان، ثبت 25 پروژه ورزشی به نام پیشکسوتان خوزستان و صدور کارت برای استفاده رایگان پیشکسوتان از اماکن ورزشی استان خبر داد.

  افشین حیدری در مراسم تکریم از پیشکسوتان ورزش استان که شب گذشته (جمعه) در اهواز برگزار شد، با تسلیت حادثه تروریستی تهران، اظهار کرد: پیشکسوت چراغ راه و مسیر مشخص و راهنمای جوان است و می‌توان در یک کلام گفت که پیشکسوت سرمایه جامعه است.

وی با بیان این‌که استاندار محبوب و ورزش‌دوست استان تاکید ویژه داشت که سلام من را به پیشکسوتان برسانید، گفت: طی صحبت‌هایی که با آقای شریعتی داشتیم چند موضوع را برای پیشکسوتان قطعی کردیم؛ با توجه به این‌که یکی از دغدغه‌های اصلی پیشکسوتان، عدم حمایت از آن‌ها و همچنین رعایت حفظ و شان‌شان بوده است، طرحی را با حمایت استاندار آماده کردیم و به زودی کار مشترکی با اداره‌کل کار، تعاون و رفاه استان انجام می‌دهیم .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: اولین استانی در کشور هستیم که به صورت مستقل، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان استان را تشکیل خواهیم داد و محوریت کار نیز در اختیار پیشکسوتان است. استاندار نیز منابع اولیه این صندوق را بر عهده گرفته است. این اقدام اتفاق بزرگی برای استان است.

وی با قدردانی از زحمات حمید سالمی، رییس کانون پیشکسوتان استان، عنوان کرد: کانون پیشکسوتان خوزستان، 1200 عضو دارد که متاسفانه از مجموعه‌های ورزشی استان استفاده‌ای نمی‌کنند و قرار شد به زودی برای تمام پیشکسوتان استان کارت استفاده از اماکن ورزشی صادر شود تا به صورت رایگان از این اماکن استفاده کنند.

حیدری بیان کرد: همچنین امسال 25 پروژه نیمه‌تمام را که به بهره‌برداری می رسند با هماهنگی کانون پیشکسوتان استان به نام 25 پیشکسوت ثبت می‌کنیم و سال آینده این کار را بیشتر انجام می‌دهیم، به صورتی که تداوم خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به پیشکسوتان خوزستان گفت: شما سرمایه استان هستید و افتخار می‌کنیم که سایه شما بر سر ورزش استان است. ان‌شاءالله نسل جوان‌تر رهرو خوبی برای مسیری باشد که شما آن را باز کرده‌اید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار