تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محل برگزاری اردوی خارجی نفت آبادان مشخص شد
پس از اتمام بررسیها از سوی سرمربی صنعت نفت آبادانف یکی از کمپ‌های «گرین پارک» یا «پاتالیا» به عنوان مقصد اردوی این تیم در کشور ترکیه معرفی می‌شود.

  فراز کمالوند که در زمان حاضر به منظور بررسی شرایط دایر شدن اردوی خارجی نماینده فوتبال آبادان در لیگ برتر هفدهم در ترکیه به سر می برد، یکی از دو محل یاد شده را برای انجام این کار در نظر گرفته که به زودی نظر نهایی خود را اعلام می کند. 

کمپ گرین پارک که در ۱۱۰ کیلومتری شهر استانبول واقع شده دارای پنج زمین استاندارد فوتبال است و در مجاورت آن هتل، زمین تنیس، سالن وزنه، استخر و سونا نیز وجود دارد، فاصله یک هزار و ۵۰۰ متری این کمپ از سطح دریا می تواند شرایط مساعدی را برای تمرینات هوازی ایجاد ‌کند. 

پاتالیا دیگر کمپ مدنظر نفتی ها، در ۷۰ کیلومتری آنکارا واقع شده و دارای زمین‌های تمرینی، سالن بدنسازی، استخر، سونا و سالن وزنه است، تیم‌های ملی روسیه، رومانی، لهستان، تیم ملی زیر ۲۳ سال عمان و تیم‌های سوپرلیگ ترکیه از جمله تیم‌هایی هستند که در این دو کمپ بزرگ تمرینی اردو زده‌اند. 

  فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان این روزها در حال رایزنی با تیم‌های مختلف برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی در حاشیه دایر شدن اردوی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ترکیه است. 

بر اساس اعلان قبلی مسئولان تیم صنعت نفت آبادان اردوی داخلی این تیم از روز بیست و یکم خرداد تا سوم تیرماه در کردان کرج برپا و اردوی ترکیه این تیم نیز در دهه ابتدایی تیرماه برپا می شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار