تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکن گل گهر سیرجان اولین شکار فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
هافبک نفوذی فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان با قراردادی دو ساله به تیم فولاد خوزستان پیوست
بازیکن گل گهر سیرجان اولین شکار فولاد خوزستان در لیگ هفدهمهافبک نفوذی فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان با قراردادی دو ساله به تیم فولاد خوزستان پیوست.

ظهر امروز شنبه طی جلسه ای که بین مسوولان باشگاه فولاد خوزستان و حمید گلزاری امجد، بازیکن فصل گذشته تیم گل گهر سیرجان برگزار شد این بازیکن جوان و آینده دار با قراردادی به مدت 2 فصل به جمع شاگردان سید سیروس پورموسوی پیوست.

حمید گلزاری که اصالتا همدانی است، سال گذشته در بسیاری از بازی‌های لیگ یک برای تیم گل گهر سیرجان به میدان رفت که حاصل تلاش او 8گل زده و 7پاس منجر به گل بود.

این بازیکن 28 ساله سابقه حضور در تیم های پاس نوین، الوند همدان، ملوان بندر انزلی و خیبر خرم آباد را در کارنامه خود دارد.

تیم فولاد خوزستان که سعی دارد بار دیگر به عنوان قهرمانی لیگ و کسب سهمیه آسیا دست پیدا کند هنوز نتوانسته بازیکن سرشناس و نامداری صید کند اگرچه در این روزها مذاکراتی با محمد طیبی، رحیم زهیوی، فرشاد سالاروند و پیمان شیرزادی انجام داده است حال باید دید پورموسوی در انتخاب بازیکن چگونه عمل خواهد کرد.

تمرینات تیم فولاد خوزستان از روز شنبه 27 خردادماه در اهواز آغاز می شود و در ادامه سرخ پوشان به یک اردوی آماده سازی خارج از استان سفر می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار