تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۸۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قرارداد هافبک و مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تمدید شد
محمدزبیر نیک نفس هافبک میانی و محمد شادکام مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قراردادهایشان را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:محمدزبیر نیک نفس هافبک میانی و محمد شادکام مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قراردادهایشان را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند.

غلامحسین امینی فر روز شنبه افزود : محمد زبیر نیک نفس، بعد از توافق با مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم باز هم برای صنعت نفت به میدان می رود.

وی اظهار کرد :نیک نفس، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با پیشنهادهای خوب داخلی و خارجی مواجه بود، ترجیح داد که در لیگ برتر پیش رو نیز لباس زردپوشان آبادانی را بر تن کند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت : این بازیکن 24 ساله در تیم های پایه ای فوتبال صنعت نفت آبادان حضور داشته است.

امینی فر افزود: نیک نفس سابقه حضور در تیم ملی امید ایران را دارد و فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار صنعت نفت در لیگ برتر بود.

روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، نیز از تمدید قرارداد محمد شادکام بعد از توافق با علی عیسی زاده مدیر عامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان خبر داد.

شادکام 27 ساله، سابقه بازی در گل گهر سیرجان و پارسه تهران را در پرونده دارد.

این مهاجم مورد توجه تیم ‌های مطرح لیگ برتری بود ولی در نهایت قرارداد خود را با صنعت نفت تمدید کرد.

شادکام در فصل گذشته برای تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال ایران پنج گل به ثمر رساند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در فصل گذشته با 33 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت پیش از این با امید جهانبخش، آگوستو سزار دوس سانتوس موریرا، امین پورعلی رودبنه، مهرداد جماعتی، مرتضی اسدی (مدافع)، کرار جاسم (هافبک)، فرید کریمی (مهاجم)، داود نوشی صوفیانی (دروازه‌بان) برای حضور پرقدرت در لیگ هفدهم قرارداد بسته است.

همچنین حسین بغلانی (مدافع) و علی عبداله‌زاده (مدافع) از فصل گذشته، قرارداد خود را با طلایی‌ پوشان برای فصل پیش رو تمدید کرده ‌اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار