تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۴۸۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه اعتراضات کارکنان فولاد در کنار درب استانداری
کارکنان معترض شرکت فولاد با در دست داشتن پلاکارد و بنرهای مبنی بر تاخیر در پرداخت حقوق و بعضاً با نشستن روی زمین درمسیر رفت و آمد ماشین ها در کنار استانداری تجمع کردند
کارکنان معترض شرکت فولاد با در دست داشتن پلاکارد و بنرهای مبنی بر تاخیر در پرداخت حقوق و بعضاً با نشستن روی زمین درمسیر رفت و آمد ماشین ها در کنار استانداری تجمع کردند.

 اعتراضات کارکنان شرکت ملی فولاد صبح امروز برای چندمین بار در کنار درب استانداری همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، یکی از کارکنان معترض این شرکت در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، گفت: بعد از پیگیری استاندار خوزستان و برخی مدیران شرکت تنها دو حقوق به کارکنان پرداخت داشت.

وی افزود: این در حالی است که مقرر بود، 4 حقوق پرداخت شود و مابقی حقوق و مزایا به فروردین ماه محول شد، اما هیچ کدام از کارمندان از فروردین ماه تا کنون هیچ حقوقی را دریافت نکردند.

این کارگر معترض با بیان اینکه هر ماه با یک قول جدید در خصوص پرداخت حقوق از جانب مسؤولان مواجه می‌شویم بیان کرد: مشکل شرکت گروه ملی فولاد تنها عدم پرداخت حقوق نیست، بلکه کارکنان مشکلات زیادی در شرکت دارند.

محمدوند یادآور شد: تولید شرکت فولاد بسیار پایین آمده است، و این عامل سبب مشکلات بعدی از جمله عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنان شده است.

وی معتقد است: حقوق کارکنان به افراد بالا پرداخت می‌شود در حالی که کارکنان فولاد حتی در ماه رمضان نتوانستند یک حقوق از حقوق‌های معوق خود را دریافت کنند.

کارکنان معترض با در دست داشتن پلاکارد و بنرهای بزرگ  مبنی بر تاخیر در پرداخت حقوق و بعضاً با نشستن روی زمین درمسیر رفت و آمد خودروها در کنار استانداری تجمع کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار