تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۴۸۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عباس بوعذار:
خوشحالم که به خوزستان برگشتم/قراردادم با نفت تهران به پایان رسیده است
خرید جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که از بازگشت به فوتبال خوزستان خوشحال هستم، گفت: با بودن ویسی در استقلال، به آینده این تیم خوشبین هستم
خرید جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که از بازگشت به فوتبال خوزستان خوشحال هستم، گفت: با بودن ویسی در استقلال، به آینده این تیم خوشبین هستم.

عباس بوعذار در خصوص پیوستن به استقلال خوزستان، اظهار کرد: قرارداد من با نفت تهران تمام شده بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شدم.  برای فصل جدید لیگ برتر نیز از تیم‌های خوزستانی ازجمله فولاد و نفت آبادان پیشنهاد داشتم.

وی افزود: آقای ویسی نیز با مدیر برنامه‌ام تماس گرفت و گفت که صد درصد بوعذار را می‌خواهم و استقلال هم از نظر مالی مشکلی ندارد و سه چهار اسپانسر نیز برای این تیم گرفته شده است، ضمن این که استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم از تیم حمایت دارند. وقتی این صحبت‌ها را شنیدم و می‌دانستم ویسی به هر تیمی که می‌رود، مشکل مالی ندارد، با ویسی و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مذاکره کردم و توافق صورت گرفت و قرارداد بستم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره این صحبت منصور عرفانیان مبنی بر این که بوعذار با نفت تهران قرارداد داشته و نمی‌توانسته با استقلال خوزستان قرارداد ببندد نیز گفت: خیر، به این صورت نیست و قرارداد من با این باشگاه تمام شده بود. زمانی که از استقلال اهواز به نفت تهران رفتم، قرارداد من با نفت تهران برای سه فصل بود. پیش از آغاز فصل گذشته نیز که برگه قراردادهای بازیکنان را آوردند، دیدم که در آن قید شده که من برای سه سال دیگر با نفت قرارداد دارم، در حالی که تنها یک فصل از قرارداد من باقی مانده بود.

وی افزود: از مسوولان علت را جویا شدم و به آن‌ها گفتم که به صورت قانونی تنها یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارم. وقتی برگه قرارداد قدیمی من را آوردند، متوجه شدم که دستکاری شده و مدت قرارداد من به پنج سال تغییر داده شده است. مسوولان قدیمی باشگاه نیز گفتند که بوعذار درست می‌گوید و قرارداد او برای سه فصل بوده است و حتی قسم خوردند که برای سه سال با من توافق کرده بودند.

بوعذار گفت: من همه چیز را به آقای شهریاری مدیرعامل وقت باشگاه گفتم و اعلام کردم اگر می‌خواهید من در تیم بمانم باید برای من قرارداد جدید ثبت کنید که آقای شهریاری هم گفت حق با تو است و این کار را انجام داد. من هم این قرارداد را امضا کردم و در هیات فوتبال تهران نیز ثبت شد؛ اکنون این قرارداد به پایان رسیده است و در حال حاضر من بازیکن استقلال خوزستان محسوب می‌شوم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوستان در ادامه درباره تیم جدیدش نیز عنوان کرد: آقای ویسی بلد است که به چه صورت تیم جمع کند و من با بودن ویسی در استقلال، به آینده این تیم خوشبین هستم. به نظر من خبرهای خوبی برای استقلال خوزستان در راه است و شک هم نکنید که من تلاش می‌کنم که جواب محبت دوستان را بدهم.

وی در پایان از بازگشت به فوتبال خوزستان ابراز خوشحالی کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار