تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۸۱۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزودن تا سقف پنج میلیون ریال به حقوق کارمندان خوزستانی از سال آینده
افزایش حقوق کارمندان تا سقف پنج میلیون ریال در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان از سال آینده اعمال می شود
معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: افزایش حقوق کارمندان تا سقف پنج میلیون ریال در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان از سال آینده اعمال می شود.

مهرداد نیکو دوشنبه بیان کرد: در ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه برای مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خوزستان و مناطقی که به صورت مستقیم از جنگ تحمیلی آسیب دیدند، یک ظرفیت قانونی درنظر گرفته شده است.

وی گفت: در این ماده قانونی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که 2 بند این تسهیلات کارکنان دولت را شامل می شود و یک بند آن مربوط به بند یک ماده 68 قانون مدیریت خدمات است.

وی ادامه داد:براین اساس پیش بینی شده فوق العاده شغل کارمندان دولت در این مناطق که تحصیلات آنها زیر کارشناسی ارشد است تا 20 درصد افزایش یابد.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان افزود: برای کارشناسی ارشد و بالاتر نیز 25 درصد افزایش حقوق و مزایا و به صورت مستقیم 2 میلیون و 500 هزار ریال و به صورت غیر مستقیم تاثیری که در اضافه کار و ماموریت حقوق کارمندان دولت دارد تا پنج میلیون ریال است.

نیکو ادامه داد: از سال دوم اجرای برنامه ششم توسعه که سال آینده است این برنامه اجرایی می شود.

وی افزود: مقدمات این برنامه شامل دریافت مصوب حقوق و دستمزد باید فراهم شود تا اجرا شود.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: معتقدیم این برنامه باید کل خوزستان را که از جنگ تحمیلی آسیب دیده شامل شود، اما این موضوع به ستاد نیروهای مسلح واگذار شده که این برنامه در کدام مناطق خوزستان اجرایی شود.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
عماد
|
-
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
3
باسلام میخواستم سئوال کنم ایا بازنشستگانی که دراین خطه مشغول خدمت بودند با ان امکانات کم که وجود داشت نبایستی از این مزایا استفاده کنند یا بازنشستگان مهره های سوخته هستند
امید موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
باسلام و خسته نباشید و قبولی طاعات
تکلیف کسانی که 8 سال سابقه کار دارند و در این استان زحمت میکشند و بدلیل ناتوانی مالی نتوانسته اند مدرککارشناسی ارشد بگیرند چیست . مچکرم
حامد
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
1
0
اینم یه وعده دیگه مثل وعده رایگان کردن هزینه برق بهمن 95 هست، که همون موقع رییس اداره برق گفت تامین اعتبار نشده ولی توی خبرگزاریا وهمه حتی رییس جمهور وعده ش رو داد ولی ....جالبه که هیچکس هم یادش نیست وپیگیری نمیکنه که چی شد بلاخره،اینم تا سال دیگه کی یادش مونده که یه قولی به کارمندا دادن
عیسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
3
واقعا جای تاسف داره برای خوزستان و مردمش. آقای یوسفی و حاجتی اطلاعی از احکام کارکنان ندارند که شامل چه آیتم هایی می شود. باید خدمت این دو عزیز عرض کنم که شما حرف از 500 هزار تومان می زنید ولی می گویید بدی آب و هوا 250 هزار تومان هستت و بقیه مربوط به اضافه کار. اما عنایت بفرمایید که فرمول محاسبه اضافه کار چیست؟ آیا بدی آب و هوار در محاسبه میزان اضافه کار تاصیری دارد یا خیر؟؟ شما آب و هوای خوزستان را حفظ کنید پول نمیخواهیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
1
هیچ خبری نیست نه مصوبه 25درصدی اب وهوا اجرا میشه نه مناطق جنگی تا سال اینده همه فراموش می کنند ونوبخت گل مالی می کنه
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
برادر کی پدر کی ؟ تا سال آینده ..... اجرا میشه ایشالا ... میگم دوستان دیروز ناهار چی خوردیم ؟؟؟؟ تا سال آینده ....
:
:
:
آخرین اخبار