تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان در این مدت خورده و خوابیده‌اند
کمالوند: به لحاظ بدنی عقب هستیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ا شاره به وضعیت بد بدنی بازیکنان تیمش گفت: تا روز جمعه یک هافبک خارجی جذب می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ا شاره به وضعیت بد بدنی بازیکنان تیمش گفت: تا روز جمعه یک هافبک خارجی جذب می‌کنیم.

فراز کمالوند امروز ، در خصوص آخرین وضعیت تیمش در مرحله آماده‌سازی برای حضور در هفدهمین لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: تمرینات خود را از دو روز گذشته با نظم و هماهنگی خوبی آغاز کرده‌ایم و رفته رفته شکل جدی‌تری به خود می‌گیریم.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز کرار به مجموعه اضافه شد و تا پایان هفته نیز سعی می‌کنیم ترکیب خود را در این اردو کامل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص شایعه پیوستن مگنو باتیستا به تیم نفت آبادان عنوان کرد: یک هافبک خارجی را مدنظر داریم که مگنو یکی از گزینه‌های اصلی ماست، همچنین یک هافبک برزیلی دیگر را مدنظر قرار داده‌ایم تا در صورت عدم توافق با باتیستا، با وی وارد مذاکره شویم، انتظار می‌رود بازیکن خارجی خط هافبک ما تا جمعه پیش روی، به ما ملحق شود.

کمالوند با اشاره به مهاجم برزیلی تیمش یادآور شد: سزار نیز در صورتی که مشکلی برای وی پیش نیاید، تا جمعه به ما ملحق خواهد شد.

وی شرایط بدنی بازیکنانش را مناسب ندانست و گفت: بازیکنان در تمام این مدت خورده‌ و خوابیدند و به لحاظ بدنی خیلی عقب هستند که امیدواریم در این اردو این معضل را برطرف سازیم، البته برای رسیدن به نقطه دلخواه کار زیادی داریم.

سرمربی نفتی‌ها برنامه تمرینی تیمش را اعلام و اشاره کرد: در ساعت  7 صبح تمرینات هوازی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، ساعت 10 صبح کار با وزنه و در شش عصر نیز کار با توپ را انجام خواهیم داد.

کمالوند در پاسخ به این سوال که شایعه مصدومیت مهرداد جماعتی صحت دارد یا خیر، یادآور شد: جماعتی آمادگی خوبی دارد و دلیل نمی‌شود چون در گذشته مصدومیتی داشته همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم کند، ما بازیکنی را بدون پشت سر گذاشتن تست و فاقد تاییده پزشکی جذب نمی‌کنیم.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از روز یکشنبه یک اردوی آماده‌سازی 14 روزه را در کمپ تمرینی کردان کرج آغاز کرده و تا سوم تیر‌ماه این اردو ادامه خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار