تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در شوش شناسایی می‌شوند
باید آموزش و پرورش تمام دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان را شناسایی و برای حل مشکلات آنان اقدام کند
فرماندار شهرستان شوش گفت: باید آموزش و پرورش تمام دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان را شناسایی و برای حل مشکلات آنان اقدام کند.

 رضا نجاتی امروز با اشاره به شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان  اظهار داشت: آموزش و پرورش با همکاری دیگر دستگاه‌ها اقدامات لازم جهت رفع مشکلات آنها و فراهم کردن شرایط تحصیل را برای سال تحصیلی جدید فراهم کند.

وی به برگزاری کنکور‌ سراسری سال96 در سطح شهرستان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های متولی شهرستانی باید برای فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه تلاش کنند همچنین  شرایط لازم جهت آرامش داوطلبان در این آزمون سراسری فراهم شود.

فرماندار شوش گفت: سیستم خنک کننده، سرویس ایاب و ذهاب، استقرار عوامل خدمات دهنده از جمله برق، آب، اورژانس و آتش نشانی در زمان برگزاری کنکور سراسری فراهم شود.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری، همکاری ادارات و نهادها در خصوص اجرای هرچه بهتر آن ضروری است، تصریح کرد: داوطلبان کنکور سراسری در 16 حوزه امتحانی در شهرستان شوس و به مدت دو روز با هم به رقابت می‌پردازند.

نجاتی عنوان کرد: از 2 هزار و 400 داوطلب کنکور سراسری بیش از یک هزار و 800 نفر دختر  و 655 نفر نیز پسر هستند همچنین 250 نفر عوامل اجرایی کار برگزاری کنکور در این شهرستان را بر عهده دارند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار