تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز جلسات هماهنگی اجرای طرح 550 هزار هکتاری با حضور مسئولان کشوری و استانی
جلسات هماهنگی پیگیری امور اجرایی طرح 550 هزار هکتاری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد تا برنامه ریزی های هماهنگ شده را طی گزارشاتی ارائه دهند. همچنین در این جلسه مناطق مورد نظر و میزان آبی که برای هر کدام در نظر گرفته شده بود نیز اعلام شد
جلسات هماهنگی  پیگیری امور اجرایی طرح 550 هزار هکتاری با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد تا برنامه ریزی های هماهنگ شده را طی گزارشاتی ارائه دهند. همچنین در این جلسه مناطق مورد نظر و میزان آبی که برای هر کدام در نظر گرفته شده بود نیز اعلام شد.

گفتنی است سازمان جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق برنامه ای در قالب جداول در راستای فاز دوم این طرح و تخصیص آب برای هرمنطقه تنظیم و به وزارت ارائه شده است.

کیخسرو چنگلوایی مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در رابطه با جلسه اخیری که در خصوص فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری برگزار شده است گفت: این جلسه با حضور پورمحمدی، معاونین وزارت خانه های جهاد کشاورزی و استاندار خوزستان برگزار شد، همچنین دو تن از نماینده استان خوزسنتان در مجلس شورای اسلامی از جمله مهندس خادمی و مهندس ظاهری نیز حضور داشته اند.

وی ادامه داد: گزارش هایی از جانب جهاد کشاورزی و وزارت نیرو ارائه شد و نهایتا آنچیزی که قرار بود با مشارکت ما و سازمان آب و برق در قالب تهیه جداول انجام شود با تغییراتی از سوی سازمان آب و برق مواجه و در آنجا مقرر شد گزارش از قبل تهیه شده و ارسال شود.

چنگلوایی تصریح کرد: در این گزارش شهرستان ها و میزان آب مورد نظر مشخص شده که از آن برای پیشبرد برنامه های هدف، استفاده خواهد شد. در این رابطه و اجرایی کردن فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری مشکلی وجود ندارد.
:
:
:
آخرین اخبار