تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۴۸۲۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشجویی دانشگاه شهیدچمران عنوان کرد:
اقدامات دانشگاه شهید چمران برای خنک‌کردن فضای خوابگاه‌ها/خریداری روزانه یک‌میلیون تومان یخ
مشکل ایجادشده برای سیستم‌های خنک‌کننده خوابگاه‌های دانشجویی دختران باتوجه به این‌که دانشجویان روزهای سخت و همراه با استرس امتحانات را در پیش دارند، موجب شده تا دانشجویان روزهای پردغدغه‌ای را بگذرانند
معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تلاش‌های در حال انجام برای رفع مشکل سیستم‌های خنک‌کننده خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه، گفت:‌ امیدوارم دانشجویان با صبر و تحملی که خواهند داشت، به ما کمک کنند تا بتوانیم این دوره سخت را پشت سر بگذاریم و در آینده خدمات بهتری به آن‌ها ارائه دهیم.

دکتر محمدرضا علم با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای دانشجویان ساکن خوابگاه‌های این دانشگاه که روزهای گرم و سختی را می‌گذرانند، ضمن ابراز همدردی و عذرخواهی از آن‌ها، اظهار کرد: مشکل ایجادشده برای سیستم‌های خنک‌کننده خوابگاه‌های دانشجویی دختران باتوجه به این‌که دانشجویان روزهای سخت و همراه با استرس امتحانات را در پیش دارند، موجب شده تا دانشجویان روزهای پردغدغه‌ای را بگذرانند.

وی با تشریح آخرین اقدامات برای رفع این مشکل، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان با صبر و تحمل خود به مسئولان دانشگاه کمک کنند تا بتوانیم این دوره سخت را پشت سر بگذاریم و در آینده خدمات بهتری به آن‌ها ارائه دهیم و گفت:‌ در حال حاضر تنها کاری که می‌توان انجام داد، این است که از طریق خدمات فنی، تمام موتورها و پمپ‌های چیلر و همچنین خنک‌کننده‌ها و تهویه‌ها را در مدار قرار دهیم و بتوانیم با حداکثر ظرفیت، ایجاد سرمایش کنیم و این کاری است که باید صورت بگیرد و اکنون نیز در حال انجام است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به این‌که برای کمک به بازدهی بیشتر پمپ‌های چیلر و خنک‌کننده‌ها و خنک‌تر شدن فضا قالب‌های متعدد یخ را خریداری می‌کنیم، عنوان کرد: روزانه بیش از یک میلیون تومان یخ خریداری می‌کنیم و با این اقدام در حال خنک‌کردن آب برای کمک به دستگاه‌ها هستیم تا برودت و سرمایش کافی ایجاد شود.

علم گفت: همچنین به‌منظور رفاه حال بیشتر دانشجویان دستور داده شد که نمازخانه فاطمیه خوابگاه دختران و همچنین سالن تربیت‌بدنی، آماده شوند و در اختیار دانشجویان قرار گیرند تا دانشجویان بتوانند در این مکان‌ها استراحت کنند و به مطالعه بپردازند.

وی خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این اقدامات که در حال انجام است، مناقصه پروژه یک چیلر سردکننده مد نظر قرار گرفته است و همه واحدهای دانشگاه در حال همکاری هستند تا این سیستم در هفت، هشت روزی که دانشجویان به‌تدریج از دانشگاه خارج می‌شوند، مستقر شود؛ امیدواریم که از شهریور یا مهرماه پیش‌رو دیگر شاهد بالابودن دمای هوا در خوابگاه‌ها نباشیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
4
واقعا اوج بی لیاقتی و بی مسئولیتی است

شرم اوره

اگه ایشون از این غم بمیرن رواست

دانشجوی غیر بومی در جهنم اهواز بدون کولر؟؟؟!!!!

بعدا ایشون روزی یک میلیون یخ می خرن؟؟؟!!!

فقط حرص پست دارن

دارن دعا میکنن دانشجوها هر چه زودتر برن شهرستان تا یه کم از شرم ایشون کم بشه

واقعا که
صادق اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
با سلام و قبولی طاعت
احتراما از این مشکل که پیش امده است همه ی مردم ی که این خبر را شنیدن نارحت شدند ولی مشکل اصلی کجاست من خبر اکید دارم که این معاون دانشجویی محترم ...نزدیک به 4 سال است که این پست را در اختیار دارد واقعا از این مشکل بی اطلاع بوده است اگر نداشت باید با سهل انگاران برخورد شود و اگر داشت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
استاندار فرمود پول چيلر جديد تامين شده لابد مسئولين پولش را گذاشتند توي بانك سودش را مي خورن . حالا روزي يك ميليون پول يخ ازش بدهند .
مسئول بي كفايت استعفا. مسئول بي لياقت ننگت باد . مسئول بي لياقت صندلي را ره كن .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
با سلام و آرزوی رفع مشکل این عزیزان
برای من واقعاً جای سوال دارد که این برادر مسئول با چه توجیهی روزانه یک میلیون تومان یخ خریداری می کند.آیا منظور شان یک میلیون ریال بوده است ؟ در صورت صحیح بودن مبلغ کدام عقل سلیمی به ایشان مشاوره داده است که چنین راهکاری را اتخاذ کند. با همین مبلغ می توان روزانه حداقل یک دستگاه کولر متناسب با فضای یک اتاق(13000 بدون گارانتی) خریداری کرد و به مرور زمان و به طور اساسی مشکل را حل کرد. کمی بیندیشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار