تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۴۸۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر حج و زیارت خوزستان:
۵ هزار خوزستانی عازم حج تمتع می‌شوند
مدیر حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه برای تشرف به حج استقبال بسیار خوبی صورت گرفته، گفت: ۵ هزار نفر از استان خوزستان در قالب ۳۵ کاروان عازم حج تمتع می‌شوند
مدیر حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه برای تشرف به حج استقبال بسیار خوبی صورت گرفته، گفت: ۵ هزار نفر از استان خوزستان در قالب ۳۵ کاروان عازم حج تمتع می‌شوند.

ناصر حویزاوی درباره اعزام زائران حج تمتع اظهار داشت: 5 هزار نفر از استان خوزستان در قالب 35 کاروان عازم حج تمتع می‌شوند.

وی با بیان اینکه افراد دارنده اسناد ودیعه‌گذاری تا روز 30 دی سال 85 متقاضیان ثبت‌نام شده هستند، افزود: نزدیک به یک هزار نفر متقاضی در حالت انتظار در خوزستان وجود دارد اما ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شده است و احتمال تشکیل کاروان جدید وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی صورت گرفته، گفت: معاینات زائران حج تمتع در حال انجام است. نخستین پرواز حج تمتع در مرداد ماه صورت می‌گیرد.

وی درباره آمار حضور زنان و مردان در حج تمتع سال 96 عنوان کرد: زنان بیش از 50 درصد و مردان 45 درصد از جمعیت زائران حج تمتع در خوزستان را تشکیل می‌دهند.

حویزاوی با بیان اینکه زائران حج تمتع در تمامی جلسات توجیهی شرکت کنند، تصریح کرد: در بحث حج، خوزستان از جمله استان‌هایی است که کاروان‌ها در روزهای نخست ثبت نام تکمیل شد چرا که استقبال بی‌نظیر بوده است.

وی گفت: برای حجاج در سطح شهرستان‌های استان خوزستان همایش‌هایی با هدف ارائه اطلاعات لازم برگزار کرده‌ایم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار